Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung og kontrakt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var det skrevet som opbakning til trådstarter, og ikke kritik af andre indlæg. Vi har alle lov til at have vores mening, når det gælder moral og etik. Jeg tror faktisk vi er enige cookie. Selvfølgelig skal unge under 18 år ikke løbe fra deres aftaler. Jeg har selv her til aften holdt min datter på tre op på en aftale vi havde lavet.

Men man skal ikke begynde at true unge under 18 år med erstatningskrav. Det er her kæde hopper af, og jeg ikke ser noget problem i, at den unge smider hvad han har i hænderne og går sin vej.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærlig John, vedkomne afpresser en mindreårig. Det er sku ikke i orden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:
Helt ærlig John, vedkomne afpresser en mindreårig. Det er sku ikke i orden.
nej - vist er det ikke det - men det er heller ikke i orden at en mindre årig via freelancer påtager sig et job og lover en masse og ikke leverer noget - den er også gal men også grund til at jeg anbefaler man holder sig fra mindreårige til vigtige opgaver desværre

Han kan ikke forfølges og ved jo nu han kan ta det roligt på den konto - men selv om man er 17 skal man overholde aftaler og ikke konstant løbe fra dem - men jeg er helt enig i at det ikke holder at kræve erstatning af en mindreårig hvis kunden som forventet ved det - men det er måske ikke altid sikkert via freelancer -selvom de burde ha hentet CPR og ja KUNDEN LIGGER SOM KUNDEN HAR REDT

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

:
Jeg tror faktisk vi er enige cookie.
Ja fuldstændigt - det var netop for at det ikke skulle blive til NÅÅH lille stakkel - Han skal vide han ikke kan retsforfølges og bare kan gøre den slut der og ja - kunden skal vide at det ikke holder at retsforfølge men trådstarter skal også vide, at mange løftebrud heller ikke holder når man tager en opgave på amino freelancer Big Smile

¨vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)