Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg google til at se alt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har problemer med at få google til crawl vores webshop(www.elodea.dk)

Via google webmasters - kan jeg se at google crawler vores side, men hvis jeg søger efter siderne i google kan jeg ikke finde dem!(jeg kan kun se de få sider som den har crawl tidligere)

Hvad er der galt?

Tak

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan, prøv på google at skriv: site:elodea.dk

Http://gozmo.dk - kostumer & kostume tilbehør

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Jeg kan se du har 8.400 sider indekseret, passer det ikke meget godt med indholdet? Jeg tror du får alt indekseret, din side er meget godt struktureret. :-)

Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Men med SEO Tool Screaming Frog fra www.screamingfrog.co.uk kan jeg kun se 192 sider og flere af dem har en fejl (Error 503 Service Temporarily Unavailable) derfor er jeg virkelig obs på om der er et problem med siden! for siden har en dårlig placering på google, så jeg vil være sikker på at det ikke er et teknisk problem.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har links fra 6 forskellige domæner, mon ikke problemet ligger der? :-)

Jeg tror ikke din side fejler noget - Jeg tror bare ikke den er optimeret godt nok. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jonathan

Det kunne tyde på din server køre alt for langsom. Det tog over 13 sekunder at loade forsiden på min PC.

SEO set kan følgende have betydning for dine placeringer:

Du har en del sider med mere end et H1 tag. Det behøver ikke være et problem men på de sider jeg har set giver det ikke mening. De er heller ikke brugt korrekt.

Alt for lange meta beskrivelser.

Dine titletags er meget korte og ikke eksisterende på en del sider. (Shop by Brand) Hvor mange søger på det?

Dårlig/langsom/belastet server.

H2 tag på indkøbskurv på alle sider.

Ting du med fordel kunne gøre:

Putte alt tag på dine billeder.

Stop med at bruge tid på meta søgeord.

Url og navigation ser umiddelbart fint ud. Umiddelbart vil jeg sige der er et par hurtige justeringer som kan give dig en bedre konvertering.

Håber det giver mening og du kan bruge det. Der er mere der kunne gøres men her er lidt at starte op med. Smile

 


Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mcpm

Tak for dit svar

Det var super brugbar info, håber på mere af den slags info her inde.Smile

Ang. mine "Alt for lange meta beskrivelser" er det problem? Hvis ja hvorfor?

"H2 tag på indkøbskurv på alle sider" skal jeg bruge <P> med style?

Skader det at bruge meta søgeord? skal jeg fjerne dem? jeg bruger max 5

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jonathan

Personligt vil jeg lave det som billede, du skal huske hvis det står med skrift vil det virke som om ordet "Indkøbskurv" er vigtigt da det står på alle dine sider.

Dine alt for lange meta beskrivelser er et problem fordi Google korter dem af så brugerne ser dem ikke i fuld længde. De har ikke en egentlig ranking værdi i forhold til brug af keywords. Men så alligevel da teksten der står der skal få brugeren til at klikke (CTR) og jo højere den er jo bedre mulighed for gode placeringer.

Meta søgeord har ingen værdi i forhold til Google så derfor skal du ikke fokusere for meget på dem.

Jeg har lavet et hurtig overslag på title og meta på brandsiden så kan du eventuelt bruge dem som inspiration.

Sexlegetøj - Kendte mærker, billige priser på sexlegetøj - Køb online!
Stort udvalg af sexlegetøj med fokus på kvalitet. Lave priser på Dildoer, klitoris og G-punkts vibratorer | Dag-til-dag diskret levering - fri fragt over 500,-

Med hensyn til konvertering, skal du se på dette link http://www.elodea.dk/wellness/fragt dine fragtoplysninger virker kun, hvis du står på forsiden og klikker. Der er heller ikke godt at have et 404 link på alle sider i toppen. 

Jeg vil gerne hjælpe dig med et par spørgsmål mere, hvis du skriver på PM.

PS: Google ser fint din side du har indekseret mere end 8.500 sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.

Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, mit største problem er at skaffe link til siden, på grund af sidens indhold!

så hvis du har nogen forslag til linkbuilding 2013. så tager jeg gerne imod råd!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)