Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

£40.000 FUNDED - Burning Suns på Kickstarter

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

#Flemming, jo tak :) 

Ja - det siger en helt del. Backers kommer ikke bare dumpende fra de sociale medier, når det kommer til sådanne specifikke produkter.

Jeg er ret overbevist om at jo mindre dit pricepoint er, og jo mere streamline dit produkt er, desto flere kunder får du fra de sociale medier. Men ingen tvivl om at de geek forums er det første sted at vise sit produkt, for det er også her man kan finde trendsetters. 

#Alle

Jeg har ingen idé om hvorvidt danske medier vil kunne lide denne her historie, og om den er stor nok til at komme nogen som helst steder. Men hvis I så fald? Hvem ville I foreslå mig at tage fat i? PR er ikke min stærke side, har kun lavet interviews til board game news rundt omkring i verdenen. Har ikke prøvet alm. journalister af.

Jeg er ikke 100% sikker, siden der er så mange forskellige projekter på Kickstarter. Men tror mit er det mest funded Kickstarter projekt af en Dansk brætspils- og computerspilsvirksomhed.

På forhånd tak, alle inputs, henvisninger eller idéer kan bruges :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen guys, 

En opdatering på situationen... så nærmer vi os £60.000, så det er SUPER lækkert! Hvis vi er heldige når vi det måske i dag? 

Jeg har lavet nogle flere tilgængelig pledges af forskellige størrelser, for at få folk hooked by spillet, når de kommer forbi Kickstarteren. 

Derudover så handler det meget om at sprede budskabet gennem interviews og reviews. 

Derudover er jeg netop blevet kontaktet af en af de store "spillerer" (producenter) i brætspilsindustrien, som gerne vil have mig forbi og præsentere Burning Suns. Det tager jeg som et skulderklap - uanset hvad der så måtte komme ud af det :)

  • Nogle af jer, der ved hvem man bør skrive til i medierne, hvis man gerne vil prøve at få ordet ud her de sidste dage, i den lidt mere brede mediestrøm?? 

Ha' en rigtig dejlig dag alle sammen! 

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

57 timer tilbage, og næsten 65.000 Pund opnået - Det er dælme i orden at du pt er oppe på over 574.000 kr indsamlet til sådan et spil, tillykke med din succes Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft det er godt gået!! Kæmpe tilykke!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger efter at "komme ud i den brede mediestrøm ?" 

Jeg vil tro det ku være smart at få kontakt til evt journalister på de store aviser. 

Er du linkedin kontakter med nogen af de ( enten erhvervs eller kulturjounalister) kan du jo skrive direkte til dem,

eller også lave det som en update på både linkedin og facebook og opfordre folk til at dele..

Udover det må Michael Eis som ejer Booomerang og har været på tv og avis med det ha de rette kontakter, måske. Hvis han ser min post her kan han måske sætte dig i forbindelse med de rette

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

#Henrik > Mange tak :) Ja, det er helt fantastisk - og stadig kun vildere, hvad der skete på de sidste 57 timer ;) 

#Snoop > Tak, det er helt vildt! :D

#Flemming > Tak, jeg vil se videre på det... forhåbentlig er det værd at snakke om for nogle af journalisterne. 

Vi nåede intet mindre end £89.537!!!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke! Dejligt at se at du ikke gav op og dermed "vandt" i anden omgang.
Lad dette være en lektion til os andre. Hvis man har fundet det man brænder for, må man aldrig give op :)
Tillykke endnu engang! :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)