Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide til et produkt. Men hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg går og leger lidt med en ide.

Ideen går ud på at lave en produktion af et produkt til hverdagen. Produktet henvender sig til næsten alle. Den kan bruges i hjemmet, i bilen, på arbejdet og på alle tænkelige tidspunkter.

Den hælder sig op af noget der har været rimelig populært i et stykke tid nu. Mener bare at min måde at gøre det på er mere genial.

Produktet eksistere til erhvervs marked. Men jeg mener det kan være lige så genialt eller mere, på det private marked.

Mit problem er bare jeg har ikke midlerne til at starte en produktion op, og da slet ikke viden om ingredienserne i produktet. Hvilke nok kræver lidt forskning og forsøg for ikke at snakke om godkendelser.

Nogen der har ideer til måder man kan starte på?

Nogen der ved noget om kemi til husholdningen?
Det skal bruges på materiel og på person


Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Kender du http://www.quirky.com?, det er nok ikke i deres genre, men et forsøg værd. Ellers prøv at tage fat i nogle studerende.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Fra  luxcomputer Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte på omrking http://www.quirky.com hvis jeg sende en ide derinde så kan alle få ideen, tage den og bruge den uden videre.

hvad med en side hvor du sende ideen, billeder, en hurtig tegning/3d viser hvordan den er og nogle dage senere står du med dit eget produkt som du så kan masse producere hvis den bliver succe.

og for at komme ind på http://www.quirky.com igen så synes jeg faktisk det er en sjov side at kigge på, masser af ideer fra andre (:

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nok nød til at skrive noget mere om ideen. Noget der kan bruges på mennesker/ting er jo meget meget bredt, og så er der næppe nogen som kan hjælpe dig. Beskriv hvilket problem produktet løser (men ikke nødvendigvis hvordan), så har folk en bedre mulighed for at bedømme om de kan hjælpe eller ej.

Er det evt. en mulighed at sælge ideen til de virksomheder der allerede producerer det til erhverv?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

cadell400:
hvad med en side hvor du sende ideen, billeder, en hurtig tegning/3d viser hvordan den er og nogle dage senere står du med dit eget produkt som du så kan masse producere hvis den bliver succe.

Hvis du har midlerne, så kan det også lade sig gøre.

Quirky er et fantastisk koncept.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken side er det du taler om. Jeg er ikke helt uden midler.

Og hvad med tavsheds pligt. Jeg har en del ideer inden for nye produkter men også forskellige virksomheds former. Tit måder man kan optimere eksisterende ideer og virksomheder på eller en smart måde at markedsføre et eksisterende produkt på.

Ved bare ikke hvordan jeg kan skabe noget med dem. Uden de bliver stjålet.

Lidt et side spor. Men enlig mit problem
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke en specifik side i tankerne, men jeg er sikker på, at hvis du har midlerne, så kan teknologisk institut hjælpe dig, både med patent og udvikling af din idé. Jeg vil tro vi er oppe i 200.000 - 500.000, sådanne gutter og gutinder tager lidt over 1.000 DKK eks. moms i timen. Jeg har selv været i GTS-verdenen og det er ikke billigt at være innovativ. Det bedste bud er at skaffe fondsmidler fra EU eller lignende.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)