Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Membership & Subscriptions - Hvilket?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger med OSE Membership, men har mange problemer omkring opsætningen. De har ikke opdateret til det ny epay betalingsvindue og de har selv måtte ind over min side for at programmere for at få mange af funktionere til at virke. Jeg tvivler på de kan levere det produkt de selv har beskrevet, trods en meget hjælpsom support.

Jeg overvejer nu at skifte til Payplans, men ville meget gerne have brugt epay.dk. Er der nogen der ved om disse kan sættes sammen? Skal der programmeres eller er det køreklar til man bare kan sætte et marchant number ind?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik også til Payplans.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Payplans er super lækker og fungerer rigtig godt. Meget intuitivt opbygget.

Men.

Der findes desværre ikke et plugin til epay.dk, men til quickpay.dk, som er en anden dansk betalingsgateway. Vil ikke her komme ind på prisforskellene på epay og quickpay. Kan blot sige at quickplay fungerer lige så godt som epay.

Har stor erfaring med både epay.dk, som jeg primært bruger til webshop-løsninger og quickpay.dk til Payplans.

Er ved at planlægge et skift fra Akeeba Subscriptions til Payplans, hvor der skal flyttes 1500 medlemmer. Der findes ikke noget script til denne flytning, men med Payplans, kan man selv programmere op i mod. Derfor bliver det en forholdsvis smal sag at lave dette skifte.

Selvom at du gerne vil bruge epay.dk, så give Payplans et forsøg. Meget nemmere at arbejde med end OSE - efter min mening.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det enkelt at sætte op til quickplay? Jeg er ikke den store programmør og har kun haft brug for marchant number key til Magento webshops.

I OSE modulet vælger man ud fra de forskellige medlemskaber hvilke grupper medlemmerne skal tilknyttes. Alle vil blive Registered, men nogle vil også blive Manager. Jeg bruger det til at lave brugerlister i CB, som er opdelt i kategorier. Er dette muligt mon muligt Payplans?

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er lige så enkelt at opsætte quickpay. Og i Payplans indsætter du blot dit merchant ID. Payplans kan også integreres med Community Builder.

For at integrere med forskellige udvidelser, skal du installere plugins i Payplans. I Payplans hedder plugins "apps". Der er en lang liste med forskellige apps her: http://www.readybytes.net/payplans/apps.html#/app 

Det er nemt at opsætte Payplans. Og de fleste Apps er gratis.

Hvs du vælger Payplans og det skulle drille lidt, så er du meget velkommen til at kontakte mig for hjælp.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det lyder som om jeg skulle have valgt Payplans. Jeg har givet de andre til i morgen til at finde en løsning, nu har de trods alt udsat min deadline halvanden uge og de har ikke formået at rette op på det til at jeg kan præsentere min kunde for det.

Så jeg kommer nok til at skulle arbejde lidt hurtigt på Payplans, så tager imod dit tilbud, hvis jeg skulle gå i stå :)

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder med oversættelsesfilerne fra https://opentranslators.transifex.com

Nogen af dem går fint igennem, men den der hedder en-GB.com_payplans.ini giver nogle problemer da store dele af backend viser teksten på følgende måde:

COM_PAYPLANS_PLAN_EDIT_APPS_TITLE

Hvordan kan man ændre det?

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sandsynligvis forbi, at den pågældende streng mangler en oversættelse eller mangler helt i filen.

Den fil som du downloader fra transifex.dk skal du omdøbe til da-DK.com_payplans.ini. Dette har du sikkert luret. Bemærk at administrations-oversættelsen kun er fuldført med 36%. Så der mangler en del.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det hjalp jo en del på det :)

Jeg har oprettet nogle abonnements typer, men når prøver at oprette en profil frontend/backend, blokerer den siden efterfølgende med denne meddelelse: The requested document was not found on this server.

Jeg kan først se siden igen, hvis jeg fjerner det ny medlem. Hvad kan forårsage dette? Har forsøgt med Offline payment.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Krævede at integrere CB korrekt at få dette løst.

Jeg har et andet problem. Jeg kan ikke få lov til at gemme moduler og menuer med access apps?

Logger man ind ser man alle moduler og menuer, uanset medlemskab.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)