Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Membership & Subscriptions - Hvilket?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal tilføje et Joomla Membership & Subscriptions plugin til mit website, men hvilket skal jeg vælge?

Jeg har kigget på PayPlans og OSE Membership, men da jeg er helt ny på området har jeg ingen idé om hvilket der er nemmest at sætte op og ikke mindst bedst? Umiddelbart virker PayPlans til at være nemmere at opsætte uden at have set nærmere på det - nogle som har erfaring PayPlans eller OSE Membership?

Vores brugere skal kunne købe adgang via. internationale betalingskort og jeg går udfra at begge plugins understøtter dette via epay eller lignende?

Håber nogle kan hjælpe til med at dele ud af deres erfaringer omkring emnet.
På forhånd mange tak, som altid! 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Jeg kan anbefale OSE Membership, hvor du kan benytte dig at epay.dk betalingsgatewayen.

Til Payplans kan du benytte Quickpay betalingsgateway. 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian
Har du selv arbejdet meget med dette plugin og hvad er bedst ved det? :)

Joomlakonsulenten: Mange tak for svar.
Hvorfor fortrækker du OSE Membership frem for PayPlans og har du arbejdet med begge systemer?
Er der nogle begrænser i nogle af de to systemer iforhold til hinanden?
 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund:

Hej Brian
Har du selv arbejdet meget med dette plugin og hvad er bedst ved det? :)

Joomlakonsulenten: Mange tak for svar.
Hvorfor fortrækker du OSE Membership frem for PayPlans og har du arbejdet med begge systemer?
Er der nogle begrænser i nogle af de to systemer iforhold til hinanden?
 

Ja jeg har brugt det nogle gange, jeg syntes det er nemt at arbejde med og er hurtigt i gang.
Jeg kender ikke til OSE Membership så der kan jeg ikke sige for eller imod.
Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund:
Joomlakonsulenten: Mange tak for svar.
Hvorfor fortrækker du OSE Membership frem for PayPlans og har du arbejdet med begge systemer?
Er der nogle begrænser i nogle af de to systemer iforhold til hinanden?

Selvom at konceptet er det samme, så er der alligevel forskel på disse to komponenter.

Payplans integrerer med en række andre Joomla udvidelser og er ikke så meget standalone, som OSE Membership. Med OSE har du væsentlig flere muligheder for at have kontrol over "indholdsbetalte" sider, ubegrænset antal medlemskabstyper, niveauer, mulighed for at lave en Thorborg (teaser-tekst og vil vil de se mere eller have nogle flere funktioner, så dukker der en Betal Her-knap op. ;o) , du kan definere hvilke menupunkter, artikler m.m., som en bestemt medlemskabstype har adgang til m.m.

Der er måske en anden lækkerheds-følelser over Payplans, det er responsivt, hvilket er en væsentlig ting i dag, men OSE's features og fleksibilietet tæller mere i min bog. En anden ting som i den grad tæller i min bog er, hvordan supporten er. OSE supporten er meget professionel, hurtig response - også sent om natten - og du hænger sjældent med et uløst problem eller hjælp til, hvordan en speciel opsætning kan laves. 5 stjerner fra mig! Wink Til Payplans forsvar vil jeg lige sige, at jeg endnu ikke har haft behov for support.

Hvis du vil have en hjemmeside, hvor brugerne skal betale for at få adgang til noget indhold, så vil jeg til en hver tid vælge OSE. 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind mange tak for det gode svar Michael. 
Jeg ved ikke hvorfor, men af en eller anden grund er jeg blevet mest varm på PayPlans.

OSE Membership er det ikke responsive og hvad tænker du omkring denne problematik?

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund:
OSE Membership er det ikke responsive og hvad tænker du omkring denne problematik?

Det er korrekt. OSE er ikke responsive, men i forhold til funktionalitet synes jeg at den har mere tyngde. Som jeg skriver, så er der en anden "lækkerheds"-følelse over Payplans - og så er den responsive. Jeg ved at OSE arbejder på at gøre den responsive, men har ingen ide om tidshorisonten. Deres hjemmeside er nede lige nu.

Til det du skal bruge det til, så vil Payplans være udmærket. Så vidt jeg husker, skal du "kun" bruge betaling for at kunne logge på for at få adgang til noget indhold.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Ja jeg skal udelukkende bruge det til en betaling til bestemt indhold på websitet og som jeg kan se er det noget begge plugins kan klare.

Endnu engang mange tak for hjælpen - jeg kontakter dig nok senere :-)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er du meget velkommen til. Skype-Wink

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)