Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service til promovering af shops og services

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino'er

Min kæreste og jeg har brugt rigtig meget tid på henvendelser fra bloggere som vil skrive om vores webshop og solbrillerne, mod at få et par solbriller tilsendt. Og omtale på blogs, med links, er jo dejlig Google Juice som samtidig promoverer vores solbriller Men hold op, hvor brugte vi meget tid på at maile frem og tilbage, tilrette, sende billeder og godkende indlæggene. Derfor fandt vi på at lave en oversigt for os selv, hvor vi kunne holde styr på alle bloggerne og hvem der havde modtaget hvad. Desuden oprettede vi selv nogle "kampagner" når vi skulle have promoveret et par nye solbriller som vi kopierede og sendte rundt til vores bloggermailingliste. Og wup, efter et par timer fik vi links tilbage til forskellige blogs med omtale. I mailen lagde vi naturligvis vægt på at bloggerne skulle skrive som de nu elv følte for, og komme med deres egne holdninger. Nogen valgte at sige nej tak, mens nogen faktisk kom med anmeldelser hvor de skrev noget i stil med "Det er ikke lige mig, men de er godt nok sommeragtige". 

Kort og godt, det fungerede rigtig fint og vi har nydt godt af det lige siden. Vi besluttede derfor sammen med et par nørde-venner at lave en hjemmeside hvor vi tænkte at kunne tilbyde det samme automatisede koncept til andre der vil promovere noget på nettet og dermed få indlægblogs. Og den har vi nu lanceret og vil rigtig gerne have feedback på. Hjemmesiden hedder www.wepromote.dk På forhånd tak for alle idéer.

Kristian

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super initiativ, det kan nemlig være et arbejde at holde styr på bloggerne.

Har i nogle der falder under sex og erotik kategorien?

Ejer en sexshop nemlig http://www.missamour.dk

Hvad er prisen for de betalte indlæg? Står der intet om.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det et par gange og jeg har fået god kvalitet og til en fornuftig pris. Det fungerer fint til mig.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oprettet en profil som annoncør men det lader til der kommer fejl når en kampagne oprettes.
Der kommer ingen fejlmeddelelse med der sker ikke andet end siden blot viser det samme

 

Virker efter jeg klikkede 'opret' flere gange :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da spændende og som en god ide ;) Det kunne jeg nemt finde på at prøve ved lejlighed!

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Det er rigtigt, der var en fejl, men den er rettet nu ;) Så du er meget velkommen til at prøve igen ;)

Jeg er en af udviklerne på projektet.
/Anders 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps virkede heller ikke for mig første gang, men fungerede anden gang, der havde jeg dog skrevet noget i firmanavn hvilket jeg ikke havde første gang.

ellers meget nem og overskuelig side, som er lige til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Der skulle være oprettet en opgave som afventer gennemgang :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv bøv.

Kan ikke betale med firmakortet (som er visa kort) "Kortet, du har angivet, kan ikke anvendes til denne betaling. Angiv et andet betalingskortnummer."... oh well! ;)

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige aktivere din kampagne / betale kampagnen inden den bliver aktiv og derfor synlig for bloggerne. ;)

Vi arbejder på at implementere flere betalingsmugligheder, så det ikke kun er via. paypal, comming soon ;)

/Anders

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)