Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj i danmark

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har prøvet søge lidt rundt på Google for at finde danske virksomheder som kan stå for produktion af tøj. Jeg syntes det meste der kommer frem er urelevant og jeg finder ikke rigtigt hvad jeg søger.

Jeg søger et dansk produktion firma som kan producere tøj med tryk for mig med mit brand. Jeg vil starte KUN med t-shirts med mine egne designs trykket på.

Jeg ønsker 100% bomuld til en ordentlig kvalitet som hvis jeg f.eks. Købte en t-shirt i en Quint butik "nødvendigvis ikk sagt alt er af høj kvalitet der inde" men forstå mig ret.

Det skal sælges over egen webshop til en pris a 299,- størrelser skal være S,M,L og evt. XL.

Jeg ønsker dansk Produktions firma da jeg gerne vil kunne stå 100% indenfor hvad det er jeg sælger.

Er der nogen der kan være behjælpelige eller kender nogen vil jeg meget gerne høre fra jer. Og jeg kan fortælle meget mere om ide, koncept og hvad der skal laves.

På forhånd tusind tak :)

Hilsen Brian HN

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag kontakt til Thomas fra www.tex-tryk.dk - han ved, hvad han laver. Jeg har ved flere lejligheder benyttet tex-tryk med stor tilfredshed. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Han vil kunne stå for produktion/tryk og label i evt. Nakke af trøjen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian 

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, du må gerne sende mig en mail på rb@sport-direct.dk , også kan vi tage den derfra. 

Mvh

Rudi 

Mobil 27891975

Email rb@sport-direct.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har masser forskellige T-shirt at vælge imellem :) www.tex-tryk.dk

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du velkommen til at kontakte mig Thomas. På brianhnielsen@live.dk jeg er igang med at indhente forskellige tilbud.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

det vil jeg helt sikkert kunne hjælpe dig med.

Jeg har allerede lavet en del for små mindre brands.

Min minimums produktion ligger på 10 stk pr design.

det er direkte tryk/silke tryk/ screen printing det jeg laver (kært barn har mange navne.)

jeg har os adgang til en masse produkter hvor der ikke er andres label i nakken. Haer kan man så få syet sit eget i, eller trykt et i.

Du kan se lidt af det jeg har lavet her: www.unicornsp.dk

Mads O.

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian det er godt nok i 2013 du kiggede efter danske producenter af t-shirts med tryk, jeg kan ikke rigtig finde ud af om du fandt det i sidste ende, jeg kan se flere tilbyder dig tryk men ikke selve t-shirts som er syet i Danmark. Jeg har en mindre produktionsvirksomhed i Kolding, så hvis du får brug for at producere textiler i Danmark er du velkommen til at kontakte mig på layk2office@gmail.com

Mvh

Dica

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)