Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pitch for millioner - Skal du med og ha' millionen?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

kapital til din virksomhed og kom på tv - Ikke helt dårligt...

Har du et koncept eller en virksomhed der kunne bruge en investor, så kan du pitche foran et panel af investorer, som alle potentielt kan smide penge i din forretning, mod at få en ejerandel.

Den mindste investering er 250.000 kr. og oven i det får du adgang til investors viden og netværk.

Din virksomhed skal have potentiale og kunne skaleres, gerne uden for landets grænser, men det er ikke et krav.

Hvis du vil med, så lav en video på maks 1 minut, hvor du pitcher din forretningsidé.

Videoen sendes som fil eller link til: as@korridoren.tv 

Kommer du med, skal du en tur til Aalborg torsdag den 26. september 2013, så der skal du være ledig.

Se trailer her:


Hvad syntes du, er det noget du vil med til?
Eller måske noget du vil se i TV?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber der er nogle håbefulde Aminoer der tager udfordringen op. Er du med i projektet Martin? Kunne skabe god brand værdi for Amino Kapital.

Til gengældt lidt skuffende at så stor et foretagende har valgt at få lavet et logo i Paint af en sekretær Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et skriv på evt. aftaleforhold for investor-/equity?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philip Mahler:

Jeg håber der er nogle håbefulde Aminoer der tager udfordringen op. Er du med i projektet Martin? Kunne skabe god brand værdi for Amino Kapital.

Til gengældt lidt skuffende at så stor et foretagende har valgt at få lavet et logo i Paint af en sekretær Wink



Jeg har intet med det at gøre, men er glad for et tv-program der kan være med til at gøre iværksætteri mere populært og så håber jeg vi alle kan lære lidt.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

CH:

Findes der et skriv på evt. aftaleforhold for investor-/equity?



Uden at vide det, vil jeg tro det er noget der aftales individuelt med hver investor, men det får vi nok mere at vide om snart.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CH. Hver aftale indgås imellem den enkelte investor og iværksætteren på "markedsvilkår". PITCH FOR MILLIONER er ikke en varmestue, det er en benhård konkurrence om investorernes opmærksomhed. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes helt enig - des mere iværksætteri i nationen - des bedre og ligeledes mht. equity og markedsvilkår mv. ^^

Mht, equity og aftale forhold var det bare mere af ren nysgerrighed, om hvorvidt det betød at 'vinderen' skulle afgive en equity på projektet i mod pengesummen eller om det var en præmiepulje betalt af produktionsselskabet ,-/og hvad konstituerede '1 million', er det rede penge, eller for '1 million',- vejledning osv osv. .. det var bare mere om der fandtes et skriv på det ^^

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår det, sidder du direkte i programmet og forhandler vilkår med investor.
Så vidt jeg kan forstå, afgiver du ejerskab, mod at få penge ind i selskabet, præcis som hvis du brugte Amino Kapital.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Dvs. det er en dansk udgave af Dragons Den, der kører på BBC??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er producer på serien og ja det er på sin vis et koncept ala Dragons Den eller andre programmer, hvor man foran et panel kan præsentere sin ide, for at få investorerne til at bide på. 

Har du en ide er du velkommen til at sende en kort pitch :-)..

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)