Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille havfrue fra Holstebro

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Holstebro kommune sagde nej til at købe en skulptur der ligner den lille havfrue. Det er vel bedst sådan. Havfruer har det vel bedst ved eller i vandet. Nedenstående er et foto af en lille havfrue fra Holstebro der sidder på sin sten, skuer mod vest og drømmer om det store hav og delfinernes sang..Big Smile

En lille havfrue fra Holstebro
- hun tog vest på...

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fatter ik et pluk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg godt - det er også absurd - både det jeg har skrevet og idéen om at Holstebro Kommune skulle købe en kopi af den lille Havfrue.

Idéen er fostret af venstres borgmesterkandidat i Holstebro: Ulla Tørnæs. Der eksisterer åbenbart flere modeller af den lille havfrue lavet af kunstneren (Edvard Eriksen) bag dén der står på Langelinje - og som er sat til salg nu.

Jeg tænkte bare det var nok ok at byrådet har takket nej da det ville være lidt forkert med en havfrue på land - i Holstebro - der er altså lige et stykke vej til havet...Stick out tongue

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg lige husker, så var det ikke meningen, at den skulle stå/sidde i Holstebro, men ved indsejlingen til Thorsminde.

Ps. Holstebro har jo også den bunke slagger af et kunstværk, som med fuld musik kommer, via en elevator, til syne hver dag til borgernes beundring Tongue Tied

Mvh. John.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)