Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

El grossist

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 okay, tak!

 

Brian Nielsen:
For det første skal du da ikke bruge google, men aminos wiki :-)

Jamen, jeg havnede også på aminos wiki, men det er selvfølgelig det første sted, jeg kigger næste gang :) 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til dropshipping er det jo en nem og billig måde at starte en webshop, da du slipper for lagerbinding osv.

Derfor kan du acceptere et lavere dækningsbidrag.

Bare gå efter en lav fragtgrænse, så slipper du for bekymre om at skulle betale fragt.

 

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 Skal jeg forstå det sådan, at man kan sende selv mindre ordrer (eks. DKK 200,-) videre til dem, og så leverer de varen til kunden?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, hvis ordren kun er på 200 kroner, så du nok betaler idt for fragten, men ja de sender varerne direkte til kunden.

el-artikler er jo ikke helt billige, så de kommer vel hurtigt op på et par tusinde ?

 

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

...ja, det vil jo altid variere. Nu ved jeg ikke hvor meget vi kan sælge for endnu, da vi ikke er oppe at køre endnu. Vi er først ved at finde grossister, få lavet webshop osv... :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Sanne

Har du kendskab til el-spareskinnen.dk? Jeg har forsøgt at maile dem, men jeg får en fejlmail tilbage. Det ligner umiddelbart ikke et firma, der er den store gang i? :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

AO Johansen har en webshop som du kan integrere i din egen website, så det du skal koncentrere dig om er markedsføringen af siten samt indkrævning af penge. (lyder simpelt, men er det ikke absolut).

Ring hvis du gerne vil have uddybende info om el-grossistmarkedet da jeg selv har arbejdet i branchen før min nuværende forretning.

 

Mvh

René, tlf. 211 411 61

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Renè

 Tusind tak for tilbudet! Det vil jeg helt sikkert gøre brug af. Jeg ringer nok til dig engang i morgen...skriver lige inden.

 

Mvh. Johan 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)