Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche fiskegrejs shop sælges...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg startede tidligere i år en nicheshop indenfor fiskeri. Nemlig denne

Ideen var at teste nichen af og så måske udvide med et større sortiment / andre varer i længden (Fiskegrej som kan sendes med maxibrev - og Danmarks vildeste udvalg af fiskekroge for fiskenørder). (Eventuelt med et nyt domæne). 

Men det er ikke blevet verdens største succes.... jeg vil i hvert fald gerne skære denne del af min forretning fra, så jeg kan satse på de ting som fungerer for mig. 

Selvom jeg skyder min shop lidt ned, så syntes jeg faktisk ikke den er så tosset. Jeg tror faktisk den kan være rigtig attraktiv for den rigtige køber.

Det kunne enten være:

En eksisterende fiskeshop, som kan udvide sit sortiment, eller få fyldt op på lageret (af kroge). Og som vil overtage et OK domæne, som ligger nummer et på sit primære søgeord (fiskekroge). Siden kan så enten bruges som en SEO/trafik side, til at sparke relevante besøgende ind til en eksisterende shop. Desuden medfølger der en rigtig fin Facebook fanside, med 459 rigtige fiskeri fans. 

Eller det kunne selvfølgelig være en person som kunne tænke sig at drive en webshop indenfor området, og som har tålmodighed og lyst til at udvide sortimentet. Og få lavet ordentlig SEO + nok skifte til et andet shop system.

Fakta:

Siden kører via Shopify (Jeg havde tænkt mig at skrotte det og benytte et open source system, men så langt er jeg ikke nået). 

Ikke så meget trafik (Men siden er nærmest hellere ikke blevet SEO optimeret). Vi snakker måske 15 besøgende om dagen. En ordentlig opsætning, gode tekster og lidt links ind, det ville gøre underværker.

Nogle OK indgående links.

Varelager værdi ca. 13.300 kroner (indkøbspris - uden moms). (Kamasan og Owner kroge). Kan snildt sende dig en oversigt, bare smid en mail til info@fiskekroge.dk

Facebook gruppe med 459 rigtige fans..som går op i fiskeri.

Jeg sælger siden den 2. September - til højeste bud. Mindstebud er 8.000 kroner plus moms. (Jeg sender selvfølgelig varene til dig gratis + overfører domæne, ect)

Spørgsmål, bud, mm, send en mail til info@fiskekroge.dk - jeg står klar til at svare (bortset fra nu, for jeg har virkelig brug for at sove..men fra i morgen af :-) 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er pt. et bud på 8.000 kroner - plus moms. 

Jeg har lige opdateret oversigten over mit varelager, og værdien på Owner og Kamasan krogene er pr. dd: 13264 kroner + moms (indkøbspris). 

Plus hvis køber gerne vil have det, så har jeg også en masse bobleplast konvolutter + lidt ekstra kroge fra nogle små mærker som Tru-turn + Ashima. Det er ikke særligt mange, men de ryger også med. Og så har jeg vist 8 krogslibere. Men det er bare småting...

Lige for at pointere værdien for eventuelle købere igen:

Varelager med Owner og Kamasan kroge - Værdi 13264 kroner + moms. (Det er indkøbsprisen).

Godt domæne - som kan konverteres til en fin side som kan sende trafik + SEO værdi. 

Facebook gruppe med 459 fans - som alle er lystfiskere...

Webshoppen kan selvfølgelig også overtages - hvis der er nogle som vil prøve kræfter med nichen. 

Jeg sælger det hele på mandag d. 2 September. Klokken 20.00 - Og jeg har ikke tænkt mig at sætte eventuelle bydere op mod hinanden, for at hæve prisen. Og jeg bumper kun denne tråd hvis der kommer flere bud. Så vær lige rar at komme med et ordentligt bud, altså hvis du har tænkt dig at byde over 8.000,- kroner, så forhøj det med en 100 mand eller 200. Ikke noget med at forhøje med 1 krone :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)