Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labelprinter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt anbefale dig en zebra label printer. Kig ind på edbpriser.dk og søg efter zebra label printer. De har nogen af de bedste label printer.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lund Andreasen:
Umiddelbart vil jeg gætte på at den skal udskrive omkring 500-1000 pr. dag.

Så er din vigtige parameter driftsprisen på printeren og ikke indkøbsprisen.

Der findes en hav af gode printere, Zebra, SATO og Citizen er nogle af dem.

SKal dine labels blot bruges til fragt, eller skal de kunne holde i lang tid ? Evt.coates?

Er netværksbaseret print et krav?

Og er farve et krav - farve vil klart være et fordyrende led , og det er derfor vigtigt vi får så mange informationer som mulig til at hjælpe dig med det rigtige produkt! :)

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
Så er din vigtige parameter driftsprisen på printeren og ikke indkøbsprisen.

Korrekt, det er vigtigst at den skal være billig i brug. Der var en som nævnte at termo printer, men hvordan de er i brug har jeg ingen erfaring med.

Smith:
Der findes en hav af gode printere, Zebra, SATO og Citizen er nogle af dem.

Okay, dem vil jeg tage et kig på - Men min far har måske en stående, men ved ikke endnu hvilken det er, og om den kan det som mine krav er.

Smith:
SKal dine labels blot bruges til fragt, eller skal de kunne holde i lang tid ? Evt.coates?

I første omgang skal den benyttes til at printe barcodes, men forhåbentligt kan jeg lave labels som bliver benyttet til deres lagervarer billigere end de selv kan, og derfor overtage dem.

Smith:
Er netværksbaseret print et krav?

Jeg har ingen krav om at den skal understøtte netværk, da man altid kan sætte en printserver op. :)

Smith:
Og er farve et krav - farve vil klart være et fordyrende led , og det er derfor vigtigt vi får så mange informationer som mulig til at hjælpe dig med det rigtige produkt! :)

Personen som nævnte det med termo printer sagde at det var muligt at bestille termo rullerne med f.eks. logo indprintet :)

Krav:

Skal være billig i brug, og gerne have en fornuftig hastighed.

Skal kunne understøtte så mange størrelser som muligt.

Umiddelbart er det de eneste/vigtigste krav jeg har.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)