Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labelprinter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er på udkig efter en Labelprinter, og da jeg ikke har den største viden indenfor printer m.m. så vil jeg høre jeres anbefalinger.

Den labelprinter jeg er på udkig efter skal være "lynhurtigt", og forholdsvis billig i brug. Umiddelbart vil jeg gætte på at den skal udskrive omkring 500-1000 pr. dag.

Udover at jeg er på udkig efter en labelprinter, så er jeg selvfølgelig også på udkig efter et sted hvor man kan købe billige labels og farve. Håber at der er nogen derude som kan hjælpe mig med nogle anbefalinger.

På forhånd mange tak for jeres svar! - God dag/aften derude. :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en Brother QL-570 som udskriver ganske hurtigt, og som jeg er fint tilfreds med. Om den er hurtig nok til 1000 pr. dag ved jeg ikke, da mit eget behov ikke har været så stort. 

Der medfølger et softwareprogram med diverse skabeloner, så det er nemt at tilpasse designet til sit behov. 

Mener den står lige omkring de 500 kr.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, glemte og sige at den også skal kunne udskrive labels i flere forskellige størrelser, og skal kunne udskrive i farve :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Har en Brother QL-570 som udskriver ganske hurtigt, og som jeg er fint tilfreds med. Om den er hurtig nok til 1000 pr. dag ved jeg ikke, da mit eget behov ikke har været så stort. 

Der medfølger et softwareprogram med diverse skabeloner, så det er nemt at tilpasse designet til sit behov. 

Mener den står lige omkring de 500 kr.

Okay, det lyder til at det er noget man kan kigge på - Hvor mange labels udskriver du pr. dag? Retter sagt hvor mange labels tror du at den kan udskrive i minuttet? :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Brother's hjemmeside:

  • Benytter True Type fonte
  • Udskriver stregkoder (bl.a. EAN 8/13, CODE39 & QR Code)
  • Udskriver op til 110 mm/sek.
  • 75 rammer
  • Vertikal udskrift
  • Indbygget automatisk kniv
  • PC kompatibel
  • Op til 62 mm tapebredde
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv lige, for ikke mindre end 10 minutter siden, bestilt en Dymo LabelWriter 450 fra en tysk leverandør af kontorartikler. Den står til mellem kr. 680 og 1600 i Danmark. Jeg har så kun givet cirka DKK 485 inklusiv porto (fik fratrukket moms pga cvr nummer). Men har sparet en god slat penge i forhold til at købe den herhjemme.

Butikken/leverandøren finder du her: Office-Profishop.com

Det skal lige siges, at siden kun findes på tysk, hvorfor det nok er en hjælp hvis du kan det.

Håber du eller andre kan drage nytte af samme Big Smile

 

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fra Brother's hjemmeside:

  • Benytter True Type fonte
  • Udskriver stregkoder (bl.a. EAN 8/13, CODE39 & QR Code)
  • Udskriver op til 110 mm/sek.
  • 75 rammer
  • Vertikal udskrift
  • Indbygget automatisk kniv
  • PC kompatibel
  • Op til 62 mm tapebredde

Var inde på deres side at se, men ud fra dette kan jeg se om den kan printe farve. :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil printe labels i farver kan du glemme alt om at det skal være billigt, og hurtighed er nok også begrænset.

Hvis det skal være hurtigt og billigt til det forbrug du beskriver skal du bruge en labelprinter som benytter direkte termoprint. Dvs. der printes på specielle varmefølsomme etiketter uden brug af toner eller blæk.

De billigste printere i den kategori hedder Zebra og du skal kigge efter en af modellerne i GK-serien
Der er også andre mærker men det er mere industriprintere som koster en mindre bondegård.

De billigste labels i standardstørrelser plejer jeg at finde på www.etiketlageret.dk
Eventuelt hvis det er store mængder kan du få dem til at give tilbud på størrelser helt efter dit ønske.

 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Npr du skal 500 til 1000 labels ud om dagen, så synes jeg du skulle stor vægt på omkostningen per label.

Hvis det er muligt, så ville jeg i din situation vælge et labelprinter med direkte termotryk. Det giver dig ikke mulighed for at selv at lave farvetryk, men, hvis det du skal have i farve på labelen altid er ens (fx. et logo), så kan du bare bestille etiketterne fortrykt med dit logo på.


Til det kan jeg også anbefale etiketlageret.dk, de gjorde det fint for mig sidste gang.

Det vil sandsynligvis give dig den billigste fremstilling af labels.

Selv bruger jeg en SATO printer, som kan klare 1000 labels på omkring 12-15 minutter.

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)