Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til tilbud til firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg skal ha lavet nogen tilbud til div. Firmaer men har ikke rigtig nogen erfaring med at opstille det så det ser pænt og proff ud :)
Nogen der vil dele deres erfaringer og gerne vil vise hvordan de har opstillet et tilbud.
Findes der evt. en skabelon herinde ?

Mvh Claus
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus
Pænt og professionelt, får du nok ikke hvis du selv sidder og roder med det.

Men du kan finde nogle ganske fornuftige systemer og skabeloner i Excel.

Jeg ville dog anbefale dig at bruge en times tid eller tre sammen med en grafiker som så laver en pdf skabelon til dig så du kan gå igang med at skrive en røvfuld tilbud til dine kunder..

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

 

Jeg tænker at lave en one-pager i Word. Dvs. en enkelt side, der muligvis har et enkelt ikon/billede af dig eller sjovt men relevant ikon fundet på internettet - jeg ville foretrække at gøre det personligt, altså med lille billede af dig. Gør siden kort og overskuelig. Hvis det er tilbud på vinduspudsning så forventer ingen en lang historie men tænk over hvad, der er vigtigt i din branche fx pris, overholde aftaler, flesibilitet eller hvad det kunne være - og tilføj disse. Lav en god call-to-action dvs. folk skal ikke være i tvivl om hvordan de får fat i dig. Du har naturligvis telefonsvarer som du jævnligt aflytter og vender retur på hurtigt :-). Det er vigtigt du følger dine tilbud op, ellers er de ofte spild af tid.

 

Held og lykke :-).

 

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)