Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lavet et nyt debat / anmelder forum til dokumentar film

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag kære Aminoer

Jeg elsker dokumentar genren og har derfor lavet et forum for andre der har det ligesom jeg. Et forum hvor man kan debattere / anmelde / anbefale dokumentar film + jeg er selv i gang med at producere nogle.

Derfor; hvis du har det ligesom jeg, vil jeg blive glad og beæret over hvis du ville være med og deltage i forummet.

Jeg vil også blive meget glad hvis du gad komme med feedback på selve forummet og funktionaliteten. Det er stadig MEGET grønt, så der er sikkert en masse man kan forbedre, så....hvis vi kunne starte med grovfilen og få fjernet de værste klumper først. Dem som bare er helt åbenlyst åndssvage.
(Jeg bruger bbPress i Wordpress som forum, så hvis nogle har kendskab til markante forbedringer til det plugin i brugeroplevelsen er det OGSÅ rigtig meget velkomment.)

På forhånd tak for jeres hjælp og deltagelse :)

// Brokop

http://brokop.com/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

http://brokop.com/

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dette stadig aktuelt?

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lupsen

Ja, sådan set :)

Jeg har lavet forummet 100% åbent, så du kan bare gå ind og skrive. Hvis du gerne vil have en bruger, så lad mig det vide, så laver jeg en til dig. Registrerings-delen halter lidt.

/ Brokop

http://brokop.com/

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for at gøre dig ked af det eller noget, men jeg synes virkelig at du skal arbejdet noget mere på det da alle kan hurtig og nemt lave et forum osv, du skal finde på noget som ligesom gør forskelle mellem dig og de andre!.

Du kan se min siden var at lave noget unikt til ordblinde, hvor jeg hjælper dem og samtidig gøre jeg noget for dem,

Det samme skal du virkelig tænke over, hvad kan du giv dem og hvad kan du tilbyde dem i fremtidien?, det er ikke fordi jeg tror på dig, men du skal se muligheden for flere sider, :)

Held og lykke med opgaven.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for at du brugte tid på at skrive feedback. Det er gode og sympatiske råd og det er et fornuftigt site du har lavet og et godt projekt.

Dét du sigere og konkluderer er helt rigtigt. Der skal i den grad arbejdes mere med det. Dét som jeg ønskede i første omgang var at se om der i det hele taget var nogen der var interesserede og om bare én eller 2 ville bidrage aktivt. 
For — som du selv siger — alle kan lynhurtigt lave et forum og i den her sammenhæng er jeg 'alle.' :)

Det var en prøveballon, der i den graf fes ud i sandet, for lige præcis 0 mennesker har vist interesse og bidraget. (Undtagen én, der skrev til mig på mail, som jeg har haft kontakt med sidenhen.)

Og så er der jo selvfølgelig spørgsmålet om hønen og ægget. Vil folk bidrage hvis sitet ikke er gennemarbejdet. Skal man gennemarbejde noget, som folk grundlæggende ikke interesserer sig for og ikke gider deltage i — selvom det er gratis.

Jeg endte med at lave det sådan at det virker og så fokusere på det vigtigste — dokumentarer.
Jeg er i gang med min tredje og den håber jeg at være færdig med inden for en måned. De 2 andre er færdigudviklet og ligger på sitet. (Den ene kan ses med passwordet "1MarkSelawry", den anden er bare 'frit tilgængelig')

Tak igen for at du brugte tid på at skrive. Det er meget værdsat.

Hav en god aften.

// Brokop

 

http://brokop.com/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)