Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion små mængder?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for at finde en god og pålidelig produktion af tøj, gerne tæt på DK så transportomkostningerne af materialer og færdige varer ikke koster en bondegård. Vi har brugt en systue i Estland, som var dygtige, men ikke så pålidelige som vi kunne ønske og desuden har de sat deres priser væsentligt op. Jeg har hørt at nogle systuer har repræsentanter i DK så man bare leverer materialer dertil og så kører de dem til systuer i Polen, Ukraine etc. Vi vil gerne have tæt kontakt med systuen. Hvis de kan sy almindeligt dametøj, kan de også sy det vi skal have lavet :-)

Mængderne er måske 30-50 af hver pr gang, så Kina og andre lande i østen hvor mængderne er store er ikke interessante for nuværende. Nogen der kan anbefale en systue, har kontakter eller bare har gode råd om hvordan man finder den rette, vil jeg være taknemmelig!

På forhånd tak,

Karen

Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kender noget til tøjproduktion i små mængder i DK eller tæt herpå af hensyn til transportomkostninger af stofruller og andre materialer?

mvh

Karen

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karen, 

jeg producerer tøj på Madagascar hvis det har din interesse. 

Om jeg kan håndtere dine mindre minimum kommer meget an på hvor mange styles du har i samme metervare, men har du designs på plads med alle detaljer, samt med en target pris og du er velkommen til at sende mig på mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karen

Måske kan jeg hjælpe, jeg har produktions kontakt til ungarn. De laver ordre på 10 stk.

Se mere på www.pajpattern.dk 

mvh Pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karen 

hvad er det for en noget tøj du søger 

Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Pia, tjekker lige din side og tager fat i dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

meget fint, du er også velkommen til et uforpligtende møde.

mvh Pia

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karen, 

Jeg tror, jeg kan hjælpe dig. Jeg har eget designstudie/systue i New Delhi Indien sammen med min indiske mand og partner, som er uddannet designer. Du er meget velkommen til at maile mig på janne@mundane.dk. Jeg kommer til Danmark i september, så vi kunne eventuelt aftale at mødes.

Bedste hilsner, 

Janne Meier

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Mht. stofferne kan det meste fås i Indien - så det kan nok stadig betale sig selvom noget skal sendes - det med transport er nok noget vi kan finde ud af. 

Venligst, Janne

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Istanbul

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)