Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dilemma vedr butiksvalg og belliggenhed. Hvilken skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at opstarte min egen butik her til efteråret. Jeg er makeup artist og lægeeksamineret hud og spa terapeut. Kunder kan få lavet makeovers, stilrådgivning, der vil være makeup workshops, forskellige tilbud af ansigts&kropsbehandlinger med meget mere.

Idet jeg udelukkende starter op uden økonomiske hjælpemidler er jeg afhængig af en billig husleje og gode forudsætninger mht placering/kundetiltrækning.

Nu har jeg imidlertid to butikker at vælge imellem og jeg aner simpelthen ikke hvad der er bedst? Har aldrig drevet butik før og har ingen erfaringer, så jeg håber nogle af jer derude kan rådgive mig lidt, så det bliver nemmere at træffe en beslutning:

Butik 1: 20 m2 beliggende i Horsens gågade. Den ligger på 1. salen og man skal ind i smøgen for at finde indgangen. Dernæst igennem en frisørsalon for at komme ind til mig. Pris 2500 Kr./md

Butik 2: 30 m2 beliggende i Vestergade/Århus. (ca. 350 m fra strøgstart. Den ligger direkte ud til vejen med fælles indgang med en frisør. Stort butiksvindue ud til vejen. Pris 3000 Kr./md

Hvor vil jeg have de bedste forudsætninger mht kundeinteresse, salg mm.? Jeg laver selvfølgelig en masse markedsføring uanset hvor det bliver. Men hvor vil jeg have de bedste forudsætninger for en god forretning?

Mvh Mia

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Beliggenhed, beliggenhed og beliggenhed!

Hvor tror du selv, at folk nemmest finder dig?