Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af tablet (Kyäni Kynect)

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo der alt mulig grund til at angribe Dani, han kan ikke fremlægge beviser for dette vidunder produkt og før han gør dette er det vores andres ret til at stille kritiske spørgsmål, som han konsekvent nægter at svare på

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dani Eskelund:
Peter J som var i programmet er ikke en del af Kyäni og jeg kendte ham jo, men vidste også han var blevet smidt ud for over 1 år siden.

Hvordan kunne du kjenne ham hvis han ble sparket for over et år siden og du selv har vært medlem hos Kyäni i mindre enn 4 måneder?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke fordi at der er tale om et vidunderprodukt, det er bare en præsentation af et produkt ligesom alle andre selskaber laver det. Hvis man ikke vil være med til at sælge/købe dette produkt, så holder man sig jo bare væk fra hotellet hvor der er fremvisning, længere er den ikke.

Mvh Martin

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nødt til lige at rette noget her. Det bliver henvist til Nobel modtager og en bog om "Nitric oxide". De pågældende læger, som vandt prisen i 1998 er Robert Furchgot, Ferid Murad og Louis Ignarro, hvoraf sidstnævnte arbejder som konsulent for Herbalife og har udviklet Niteworks for Herbalife til at fremme kroppens egen produktion af nitric oxide. Så hvis nogen mener at disse læger har noget med andre selskaber at gøre, ville det da være dejligt med en reference. Her er min: http://company.herbalife.co.uk/louis-ignarro

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ikke de personer har noget at gøre med Kyäni, men at produkterne er lavet ud fra forskningen og Abbas Quatabs bog om nitrogenoxid :-)

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

så du synes ikke det er misvisende at henvise til Nobelprisen i 1998 for at gøre dine påstande tungere? Selvom de folk ikke har noget som helst at gøre med dit produkt. Og rent faktisk er det vel at skyde dig selv i foden at henvise til Louis Ignarros Nobelpris da han ikke arbejder for jer men for Herbalife, som dermed har et legitimt produkt udviklet af netop - en Nobelprismodtager inden for dette område.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det synes jeg da ikke, når produkterne er lavet ud fra den forskning.

Produkterne er desuden godkendte og lovlige i Danmark

Tror det er dig der misforstår noget......?!

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dani - Må man ikke sige til folk det er fup det du har gang i?

Sjovt jeg kommenterede noget på facebook - Og pludseligt så var jeg blevet smidt ud af den gruppe som du sjovt nok er administrator i...

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg misforstår ikke noget. Da dit produkt åbenbart ikke selv har nogle referencer til det videnskabelige. som du kan fremlægge, så må man jo lægge sig op af andres arbejde.. i dette tilfælde tre dygtige Nobel pris modtagere. Du skriver, at "produkterne er lavet ud fra den forskning", ja måske, men ikke AF de personer, som modtog Nobelprisen, og derved bliver din henvisning som minimum misledende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er jo netop ikke fub - det der problemet er

1. Vi har 30 dages fuld tilfredshedsgaranti på produkterne

2. Man kan blive testet af en QMA-tester, så man kan se om ens vitamin/mineral balance bliver bedre

3. Vores kompentationsplan er ikke ulovlig - vil gerne sende den

3. Vi er godkendt af den internationale DSA.org og ligger til godkendelse hos den danske

4. 2 af produkterne er godkendt i Danmark, de sidste 2 kommer i løbet af et pr. uger

5. Produkterne er batch/LOT-mærket ligesom alle andre fødevare i Danmark, så de kan spores

6. Produkterne er GMP mærket

Sådan et program er ligeglad med sandheden - bare det er en sensation der bliver skabt, som betyder seertal

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)