Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for dig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Snekkersten
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er,

Vi har netop relanceret vores nattelivsguide som www.Barsection.com

Sitet kører pt. som en BETA version, så vi er opmærksomme på en del af fejlene på siden.
Men vi kunne godt tænke os at få noget feedback og få rettet endnu flere fejl inden vi begynder vores markedsføring.

Håber I vil tage et kig på sitet og komme med alt det konstruktive vi kan bruge til at forbedre os med! :)

Luksus lørdag til alle!

Venligst
Morten 

www.barsektionen.dk - Den korte vej til en lang bytur!

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Først vil jeg gerne sige at jeg syntes at det ser super lækkert og professionelt ud. Der er virkelig blevet gjort noget ud af designet og det er rart at kigge på.

Ris:

Jeg ville nok vælge at bruge en anden farve til notifikation samt indstillings knapperne da de falder lidt ind i designet og ikke ligner knapper (men det er nok bare mig)

Hvis der bliver linket til et sted der ikke længere er eksisterende vil brugerne opdage denne side. http://www.barsection.com/place/x. Der ville jeg nok kigge på at siden skal eksistere eller's bliver brugeren henvist til en anden side. (404 f.eks)

"Smil. Du bliver beundret .. Vi siger ikke af hvem" ville jeg måske arbejde lidt på, det er ikke specielt appellerende og måske en lille smule skræmmende. 

 

Ros:

Allerede at have en App ude er et kæmpe plus.

Som jeg allerede har sagt ser siden fantastisk ud. Jeg ville ikke vente et sekund med at få noget reklame ud og få siden kendt hurtigst muligt. Jeg har ikke andet end gode ting at sige herfra.

Venlig hilsen
Jesper Madsen 

Fra Snekkersten
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for god feedback. Vi har allerede den med notifikationerne på listen! Men godt at andre også kan se det! :) Jeg er enig i det med forsiden. Vi vil prøve at arbejde med budskabet for at få brugerne til at klikke sig videre ind. 

God dag!

Venligst
Morten Zachariasen 

www.barsektionen.dk - Den korte vej til en lang bytur!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)