Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug telefon og sms funktioner, gennem min computer. - kan det lade sig give sig ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ofte sidder jeg og taler i min mobil, via headset, så svarer jeg lidt på sms´er eller finder kontakt oplysninger på mobilen imens.

Mit spørgsmål går på om Aminos bedste, kender et stykke software der gør jeg kan få min mobil (iphone5) op på min skærm, så jeg kan finde en kontakt frem og bede telefonen om at ringe op, se og skrive smser.

Det helt fede vil være, hvis man kan få nærmest en klon af telefonen op på skærmen, så alle Apps osv er med, men det konkrete ønske går på at kunne ringe op ved et klik med musen, skrive sms med tastaturet.

Der må skydes frit  :)

/Jacob

- Jeg er Mac bruger

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det med SMS kan nemt klares. Det kan klares med mySMS. Det andet kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På min arbejdsplads bruger vi Microsoft Lync. Du kan koble telefonen på, så du kan se alle kontakter på din PC, og ringe direkte op. Modtageren af et opkald behøver ikke at være på Lync. Men jeg ved ikke om du kan SMS'e

MVH
Kirsten 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men til fremtidige søgere efter et lignende svar til Android, så kan jeg melde ind med MyPhoneExplorer som er et gratis uundværligt stykke software, hvor man - ud over de almindelige ting - også kan betjene sin Android telefon via PC'en, som hvis man sad og trykkede på skærmen.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... iMessage kan bruges til SMS - det bruger jeg med stor glæde! FaceTime er jo også standard på Mac og fungerer super...
Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at være lige i mål, med det jeg syntes jeg manglede for smser, perfekt, tak. Så mangler vi bare en kobling til telefoni delen også :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Lync tidligere, dog ikke hvor jeg havde behov for nævnte løsning, det er værd at se på om det kan klare en sms del, ville være fedest at have begge funktioner i et program

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:
Hmm... iMessage kan bruges til SMS - det bruger jeg med stor glæde! FaceTime er jo også standard på Mac og fungerer super...
Morten

Undskyld jeg glemte at citere eller refere før, det gik lidt stærkt. 

Men Imessage kræver at modtagere har Apple produkter, og det kan vil alligevel være for stort et krav at stille til alle andre syntes jeg, trods alt :)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke præcis hvad du mener, med en klon. For du kan jo "bare" kontrollere din iPhone med VNC?

Se evt hvordan her:

Skal skynde mig at sige, du sandsynligvis skal have en jailbroken iPhone før du kan gøre det Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper | 1881.dk:
eg ved ikke præcis hvad du mener, med en klon

Hej Jesper,

Mit brug af ordet klon skal bestemt ikke tages alt for alvorligt, det ser ud som om dit forslag kan det jeg søgte (så skal jeg bare alliere mig med en mere kyndig hjælper for at klare opsætningen, det duer min enormt basale viden på det område nok ikke til at klare, bare ordet server er angst provokerende nok i sig selv :) )

Men fedt, tak for det, jeg ser på det !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)