Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har brug for hjælp til opsætning af SEO. og jeg ved godt at det er tit et spørgsmål der kommer her på debatten.

Jeg håber jeg kan finde en der vil hjælpe mig samt muligvis vil lære mig op i SEO da jeg intet kendskab her til dette og håber det kan gøre til en billigt løsning, da shoppen kun giver et lille overskud-

Samtidig skal det sige at jeg sælger erotik udstyr, og jeg mener noget om det kan give en del problemer hos Google, men jeg er ikke sikker.

jeg ved ikke hvor mange oplysninger i skal bruger, og jeg ved ikke om jeg på sætte mit link på, men her er det: www.godteposen.dk (til admin hvis jeg ikke må dette må i slette dette link)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det billigste er at gøre arbejdet selv. Her kan du finde en gratis guide om SEO -> http://opbygning.dk/seo - Du kan også få en SEO ekspert til at gennemgå din hjemmeside.

Du kan evt. nævne de ting du har gjort for at forbedre din side ang SEO. Det gør det lidt nemmere at komme med mulige idéer.

Til din oplysning må man gerne tilføje domænet ligesom du har gjort. Wink

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Bülow:
finde en der vil hjælpe mig samt muligvis vil lære mig op i SEO

Der findes mange kurser rundt omkring i Danmark. Du kan bl.a tage et kig på dette kursus. Hvis du skal have en konsulent til at lære dig op kan du regne med at skulle betale 650-1.800 kr e.x moms i timen.

Martin Bülow:
billigt løsning

Hvis det skal være billigt, vil den optimale løsning muligvis at lære det selv. Der er ingen, der kan lære dig alting indenfor SEO for små penge. Jeg vil anbefale, at du starter med at lære det basale først selv. Så kan du altid få hjælp fra en SEO konsulent, når du er kommet videre. Læs gratis light versionen af SEO LEX og Linkbuilding bogen. Tilmeld dig gruppen på Facebook og Google+ og evt. E-universe, så du kan stille spørgsmål, hvis du er i tvivl om noget.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil anbefale dig købe bøgerne
Seo-lex Og Seo 2.0.
Der kan godt føles som mange penge men de er giver rigtig fornuftigt ud!
Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:
Seo-lex Og Seo 2.0.

Jeg vil også anbefale de to bøger. De er virkelig gode. Ellers kan du også finde en del læsning om det på internettet, især hvis du er god til at læse engelsk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)