Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbner Næste måned min 10 butik

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

Jacob:

Anders > Lad vær' at tro på alt, hvad du ser i TV :-) 

det er saadan en dejlig nem sætning at fyre af..


Det er udemærket, at man gerne vil arbejde med socialt ansvar. Men når alt kommer til alt, så er det et spørgsmål om markedet - er forbrugerne villige til at betale for produktet? Vi køber stadigvæk buræg, trods høns lever under kummerlige kår. 
 - Ja, givetvis betaler man kun de ansatte 4-500 kroner om måneden - eller ca. det dobbelt af en lærers løn for ufaglært akkordarbejde.. 

Et passende spørgsmål - Har du nogensinde været i Cambodia? Laos? Eller lignende land, hvor forholdene er anerledes end her. 

Vi kender jo også til eksempler, hvor man aktivt går ind og bekæmper børnearbejde.. Følgerne er uheldigvis, at familierne pludselig ikke kan forsørge sig selv :-)
 - Når alt kommer til alt, så har du set en udsendelse, som er tilrettelagt til at forundre og forarge. Ja, det er nemt at påpege og desværre et udbredt problem i Vesten, at vi har absurd stor tiltro til vores medier.

@Trådstarter

Jeg synes det er vildt fedt, at du er nået så langt med dit foretagende. Vil mene, at du skal være forsigtig med at skifte kurs, hvis du har fundet en opskrift som virker - Men muligheden for at benytte en lokal agent til indkøb af varer, det vil naturligvis være en åbenlys mulighed.

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Nu har der jo i de sidste 6 måneder været rigtig meget fokus på det område, både fra politisk side og fra branchens side, efter de mange brande og sammenstyrtede virksomheder der blev rapporteret fra Burma.

Jeg er helt enig med dig i at det er et problem, men det er et stort socialt, globalt problem som en iværksætter der skaber 10 butikker med ansatte i Ukraine næppe personligt eller som virksomhed har mulighed for at ændre på.

Mange bække små kan man sige, men der er bare ikke nogen fælles front med mange bække, og at forvente at en enkelt iværksætter skulle stille sig i spidsen for dette og dermed risikere at miste hele sin forretning er nok for meget for langt.

Problemet er globalt og politisk og skal i mine øjne løses globalt og politisk, det er de store spillere på markedet der kan ændre på tingene, ikke en lille dansk iværksætter med succes i Ukraine.

Bedste hilsner

Roar

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak skal du  have jeg skal sende det videre til mine venner, kender godt stationen. 

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)