Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der penge i Partner Ads?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino


Jeg vil hører , er der store penge og hente med partner ads? eller tager de bare en kæmpe stykke af den kage der bliver til rådighed.


Fordi jeg vil gerne give det her affiliate et skud

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel så mange penge, som du evner at tjene ;)

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Der er vel så mange penge, som du evner at tjene ;)

Ja det kan du så have ret i

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der penge i det, men de kommer ikke af sig selv. Der er jo en del arbejde med det, og det kan tage lidt tid inden der sker noget...så arbejde og tålmodighed.

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Sådan tænker jeg umiddelbart i forhold til dit spørgsmål:

1. Er der penge i affiliate ? - ja dem starter fra bunden, arbejder målrettet hver eneste dag igennem flere år, tjener rigtig mange penge på det.

2. Partner Ads - De bliver ofte omtalt positivt her på amino så det er mit indtryk at de er meget vellidte og troværdige.

Bedste hilsner

Roar

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun god erfaring med Partner-Ads, og de udbetaler til tiden.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender personer, der tjener 500 kroner om måneden, og personer, der i gode måneder har banket mere end 100.000 kroner fra Partner-Ads.

Du kan tjene penge på det meste, hvis du er klar til at lægge en indsats. Det gælder især for affiliate marketing.

Jeg har kun positive ting at sige om Partner-Ads. De sponsorerer AffiliateDM, du kan give et skud, hvis du vil overtage verden med affiliate.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Startede ud med Partner-Ads - kørte fint og tilforladeligt - men indtjeningen var ikke så stor. Havde ikke rigtig tålmodighed til at vente - så jeg slettede det hele og ville så prøve GoogleAdsense.

Det gav meget mere - men kan være irriterende, når de lægger en reklame ind, som er en smule konkurrerende med din hjemmeside.

Lidt pest eller kolera - afhængig af dit budskab/produkt på hjemmesiden.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er på udkig efter andre affiliate netværk kan jeg anbefale EuroAds og AdService. Ligesom med Partner Ads har jeg kun gode erfaringer.

At være affiliate er dog ikke en nem måde at tjene penge på (som nogle tror). Som alt andet kræver det en masse arbejde, men med det rette fokus og den rette målsætning kan du komme rigtig langt som dansk affiliate.

Det fede ved affiliate marketing er at der ingen begrænsning på hvor meget du kan tjene. Har du første lavet et site der virker, ja så laver du bare et mere efter samme opskrift og har derved øget din indtjening.

Så det er bare med at komme i gang :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)