Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kreativitet til logo osv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Så kører møllen igen! Vi skal som så mange andre have designet logo, brevpapir, visitkort osv. osv.

Det som vi er på jagt efter er en/et kreativ person/firma der kan løfte denne opgave. Det som vi er på jagt efter er en professionel løsning, men derved ikke sagt, at det ikke må være ungt, nyt og kreativt!

Nogen der kan anbefale nogen, eller nogen der kunne have interresse i at løse dette?

På forhånd tak!

Simon Frölich

by Munk & Frölich

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

 

Vi er både unge, kreative og yderst professionelle.
Men du kan da starte med at sende mig en mail til brian@inmoto.dk - så sender jeg lidt referencer osv. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger Brian er du vidst dækket ind.
han er yderst professionel mht. hans arbejde.

(Har hørt en lille fugl synge om samarbejde med thorborg) *pip* *pip*

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Simon,

 

Du er velkommen til at give mig et ring eller en mail, hvis du ønsker et prisoverslag eller en snak om hvad jeg kan tilbyde dig... 

 

60 226 441 / dp@256c.dk 

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fulgte engang Martins råd, og brugte www.designoutpost.com der kan man indbetale et beløb, og så rette en række designere i deres forsøg på at blive netop den du vælger... Således er du med i hele processen, og den eneste der for penge er den designer der vinder.. Det er da value for money for dig som slutbruger...

 

logo'er for omkring 200 dollars, brevpapir mm i samme prisleje... jeg gav 300 for det hele, og jeg fik det lige som jeg ville have det...

 

Mvh.

 Michael Vilnov

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon Når vi får til opgave at udarbejde et logo til din virksomhed, modtager du altid tre forslag, hvorefter vi arbejder videre med det forslag, du foretrækker. Når det endelige design foreligger modtager du en CD med dit nye logo i diverse filtyper til brug for tryk, print og netpræsentationer – både i farve og sort/hvid. Vi sælger grafisk håndværk, kvalitet, proffessionelle løsninger...vi gør det, vi er gode til!! MVH Ann
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal bruge nogle etiketter/klistermærker med lidt glans og som kan hænges op udvendigt på forskellige overflader. Ikke noget der skal holde i flere år..

Str. Omkring 3-4 cm x 8-10 cm ikke vigtigt.

Antal, et sted mellem 500-2500 stk afhængigt af prisen?

Kan du hjælpe? Eller I andre, I er velkommen til at svare.

 Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Kunne være sjovt at prøve :) Du kan sende lidt materiale til mig på: renew@webspeed.dk  Så vil jeg meget gerne give det et forsøg...

Hvis du kan lide noget af det jeg kommer op med vil jeg selvf. gerne have lidt for det. Men hovr meget det er må du bestemme.. Gør det ihvertfald billigt ;)

Jeg er Designstuderende på Aalborg Universitet, har haft min engen hjemmeside og derudover har jeg hjulpet min far med at lave et logo til hans tømrerfirma.

 

Håber jeg hører fra dig !

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper Jeg har fået en pris til dig... De har en opstarts pris på 300 kr. 4 farver 500 stk. på ark af ca 12 stk: 4,34 kr pr. etiket 1000 stk. på ark af ca 12 stk: 2,57 kr pr. etiket 2500 stk. på ark af ca 12 stk: 1,36 kr pr. etiket 1 farve 500 stk. på ark af ca 12 stk: 1,86 kr pr. etiket 1000 stk. på ark af ca 12 stk: 1,26 kr pr. etiket 2500 stk. på ark af ca 12 stk: 0,84 kr pr. etiket www.danskilte.dk MVH Ann Bergsman
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Jesper,

Vi trykker bl.a. klistermærker (og så meget andet) i MediaMouse, så jeg vil da godt give dig en pris på din forespørgelse Smile.

Hvis jeg tager udgangspunkt i at mærkerne skal have en størrelse på 4 x 9 cm og at de trykkes med fuld 4-farve på en blank hvid selvklæbende folie, så vil priserne komme til at se således ud:

100 stk.= 285,00 kr.
500 stk.= 825,00 kr.
1.000 stk.= 1.416,00 kr.
1.500 stk.= 2.064,00 kr.


Priserne er så inklusiv opstart og levering til din adresse. De er dog eksklusiv moms.
Prisen tager udgangspunkt i at vi modtager færdigt layout i digitalt format.
Trykket er vand- og ridsefast og kan holde i 2-3 udendørs.

Såfremt du er interesseret, så kører jeg gerne en prøve til dig. I så fald så kan du fange mig på min emailadresse  jesper snabelA mediamouse.dk
:-).

/Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)