Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min iPhone 5 er død.... :-(

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke andre der har haft samme eller lign. problem med iPhone5 - Så føler jeg mig godt nok unik Smile

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du endnu ikke fået din kvittering? Telia bruger TeleCare, så når du har fået kvitteringen er det blot at oprette en reparation inde på telecare.dk, så får du tilsendt emballage + porto til at sende din telefon ind, så du ikke skal betale noget.

Behandlingstiden er som du selv er inde på en smule lang, men du får med 95% sikkerhed en sprit ny iPhone 5 retur.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har fået købebeviset fra Telia i Randers, og har været inde og sende den til reparation i Bispensgade i Aalborg.
- Er lidt spændt på hvor omfattende det er, da jeg fik afvide, at det kunne tage op til 14 dage. Men håber bestemt de 14 dage gør, at jeg får min iPhone til at virke igen!

Årsagen til at jeg "bumpede" indlægget, var naturligvis for at høre om der er andre, der har været ude for samme eller lignende situation, og høre hvad problemet kan være, samt hvad de evt. fik gjort ved det.

Venlig hilsen
Nils 

Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hvad hva det man skal gå ind på itunes vis man vil se om ens mobil kom til at virke igen for jeg har en iphone 4 og den virker ikk..!?

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det meget enkelt:)

du skal bare tage sim kortet ud og så ind igen:)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)