Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min iPhone 5 er død.... :-(

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Min elskede iPhone 5 vil overhovedet ikke starte - Ikke det der ligner!

1) Har prøvet at reset den "Home+Tænd/sluk knap" - Både med og uden lader.
2) Har prøvet at sætte den til at lade, uden den overhovedet reagere.
3) Har forsøgt at prøve denne guide - uden held,
4) Har forsøgt at sætte usb'en fra lader til PC, uden held - samt at tjekke at servicen kørte (hvilket den gjorde).

Har på fornemmelsen at mit batteri er brændt sammen - er der nogen der kan be- eller afkræfte dette ?

Den har ikke været tabt, eller fået fugt på nogen måde.

Den er fra oktober 2012, og det eneste den har er nogle få ridser på siden - ikke skærmen.
- Har ellers været sindsyg glad for den, og har ikke haft problemer med den før.

Hvad kan problemet være, og hvordan løser jeg det - hvis jeg altså selv kan?

Fyr løs, og håber der er nogen der kan hjælpe mig 

Venlig hilsen

Nils 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra, at du har haft den i laderen en times tid, så det ikke bare er dødt batteri der skal op på en vis styrke før den vil tænde

Du har også holde knapperne ssamtidigt i mindst 10 sek. Sidste prøve - som reddede en 4 for mig en gang er at sætte den til computeren og åbne itunes. Selv om telefonen var sort, fandt Itunes den, og så var der en besked jeg ikke husker om, at den havde fundet en Iphone med problemer - vil du lade Itunes prøve at løse problemerne - og JA det ville jeg, og sørme om ikke den kom igang

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for svar og tip.
Jeg prøver at lade den ligge i laderen i en times tid, og så prøve med reset knappen igen, og se om det ikke lykke
Ellers må jeg gå den lange trælse vej, og få den sendt ind med posten til Telekæden i Randers... Sad

Venlig hilsen
Nils 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke læst den guide du linker til, men har du prøvet følgende:

Tænd iTunes på din computer.
Tryk og hold homeknap inde, mens du tilslutter din iPhone il computeren med iTunes tændt. Det bør tvinge den til at gendanne.

Held og lykke med det om ikke andet :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Har ikke læst den guide du linker til, men har du prøvet følgende:

Tænd iTunes på din computer.
Tryk og hold homeknap inde, mens du tilslutter din iPhone il computeren med iTunes tændt. Det bør tvinge den til at gendanne.

Held og lykke med det om ikke andet :)

Hej Lars,

Tak for svar - Det er desværre også prøvet uden held.
Fandt ud af det var ved Telia i Randers den var købt, da jeg lige har snakket med mine forældre. Så dem vil jeg kontakte i morgen tidlig/formiddag.

Så må jeg få dem til at sende et garantibevis til Telia butikken i Aalborg.

Forstår simpelthen ikke hvorfor de ikke en kan/vil slå mine forældres telefon nummer op i deres systemer, hvor de burde kunne gå ind og finde abonnementoplysninger, telefoner der er købt samt hvilke abonnementer der er tilkøbt.

 Det er i mine øjne simpelthen for ringe, at der skal så meget bøvl og uvillighed til at kunne finde garantibeviset og så få den sendt til reperation med det samme, i stedet for at jeg og garanteret mange andre, skal stå uden telefon og mulighed for kontakt i flere dage! - Undskyld mig. 

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

prøv evt et andet oplader ... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils Pedersen:
Det er i mine øjne simpelthen for ringe, at der skal så meget bøvl og uvillighed til at kunne finde garantibeviset og så få den sendt til reperation med det samme, i stedet for at jeg og garanteret mange andre, skal stå uden telefon og mulighed for kontakt i flere dage! - Undskyld mig.

Jeg synes nu det lyder betryggende at de ikke bare lige udleverer oplysninger. Du skal huske på, at Telia ikke kan se hvem der er hvis forældre.

Og i sidste ende er det vel dit ansvar at have en kvittering og/eller garantibevis. Så hvis de hjælper dig med at genskabe/fremskaffe den dokumentation, er det vel kun god service. Også selv om det har været lidt besværlig.

Lad være med at lade din frustrationer over den defekte telefon gå ud over sagesløse, og nyd et par "fridage" uden at blive forstyret hele tiden.Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke andre opladere der passer til iPhone 5 Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Det er jeg helt uenig i.

Selvfølgelig er jeg frustreret over ikke have adgang til min telefon - Hvem ville ikke være det ??

At Telia ikke har adgang eller kan søge i en anden afdeling - blot ved at søge på nummer eller navn forstår jeg stadig ikke. 
Selvom det er mine forældre der er registranten i dette tilfælde, bør jeg vel kunne få adgang til kundeservice og support uden problemer, ved blot at oplyse om navn og telefon nr. køber ???

Det er trods alt deres egne abonnementer og produkt, der bare er solgt i en anden butik - Derfor mener jeg det ikke behøver at være så kringlet og umuligt! 
- I såfald hvis det ikke kunne/kan lade sig gøre på den måde, burde jeg så ikke i det mindste have fået en kopi af garantibeviset på netop min telefon samt abonnement, da den blev købt til mig af mine forældre?

Jeg har åbentbart misforstået noget her?? Og så må jeg jo bare acceptere at det er sådan det er - hvilket jeg gør.

Men som sagt - Er enig i at vi skal ligge frustrationerne til side, og "håbe" på der er en Amino-bruger der har oplevet samme situation, og kan vejlede mig mere direkte - Og ellers som første tanke er at kontakte afdelingen i Randers i morgen tidlig, og få dem til at sende garantibeviset til Aalborg.

Længere er den ikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils Pedersen:
- I såfald hvis det ikke kunne/kan lade sig gøre på den måde, burde jeg så ikke i det mindste have fået en kopi af garantibeviset på netop min telefon samt abonnement, da den blev købt til mig af mine forældre?

Jeg er sikker på at dine forældre har fået en kvittering for deres køb, men jeg ville også ha' forventet de kunne slå mig op, hvis jeg var i dit sted.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)