Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste dag med gode tilbud. Kun i dag er der 35% rabat på timeprisen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det sidste dag med tilbud ( http://www.amino.dk/forums/t/200874.aspx ), og i den anledning og da jeg lige har solgt min lejlighed (https://plus.google.com/u/0/110367523782394960158/posts/Edk4tvG7h57 ), vil du kunne få hele 35% på min timepris. Det vil sige du spare mere end originaltilbuddet.

Om du benytter chancen for at købe timer på forhånd, eller du måske sidder med en opgave der skal løses. er helt op til dig. Det er også helt op til dig om det er SEO, optimering af loadtid/hastighed, programmering, wordpress opsætning og udvikling, opsætning og udvikling af shopløsninger mm.

Ser frem til at høre fra dig

Skriv gerne her

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål fra brugerne:

Hvor lang tid tager det at hastighedsoptimere en wordpress hjemmeside?
- Det tager alt fra en time til xxx timer. Det kommer an på hvor meget i dybden du gerne vil have jeg går. Overfladebehandling så at sige tager typisk en til to timer, mens det vil tage noget mere tid hvis fx temaet er dårligt kodet, billeder ikke er komprimeret ordentligt mm.

Hvor mange timer skal du bruge på at lave en SEO analyse?
Dette tager typisk fra 3 til xxx timer. De fleste af mine kunder får en 5 timers analyse, da dette dækker ret godt og kommer alligevel godt i dybden. Jo dybere en analyse jo flere timer tager det.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der ikke lang tid til jeg hopper i seng, men heldigvis er dagen jo først gået når du hopper i seng, så send mig en mail eller privatbesked, så kan du stadig nå at få del i dette gode tilbud. 

Ser frem til at høre fra dig.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)