Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for salg af MC-udstyr, primært handsker?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fået kontakt til en god leverandør af MC-udstyr. 
Har fået nogle eksamplar hjem, og har fået good feedback på dem.

Er der nogle herinde der kender lidt til markedet? Er der muligheder?
Jeg overvejer lidt at lave en hjemmeside, hvor jeg kun sælger MC-handsker, så det faktisk bliver en niche i en niche :D

Håber der er nogle Amino-bikere der kan hjælpe :)

På forhånd tak 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel (næsten) et marked for alt... Det meste afhænger af, hvor god du er til at markedsføre dig.

Men har du overvejet at kontakte nogle af de allerede eksisterende butikker, og høre om de var interesseret i at sælge de handsker for dig? Det er nogle gange nemmere at komme i gang på den måde.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke min egen motorcykel osv. Men jeg kender en masse og jeg tror der er marked for det :) Dog syntes jeg det ikke kun skal være handsker.
Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner ikke noget om motorcykler, og slet ikke om mc-handsker. Har du prøvet at google det og køre det igennem googles søgeordsværktøj? Det giver en god indikation for interessen og for hvor mange der søger på det...

Jeg har til gengæld hørt at der skulle være et godt marked for motorcykelhjelme. De er vist ret dyre i udsalg og der er en fin avance på dem... men det er som sagt bare noget jeg har hørt..

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)