Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæfter jeg for gevinst i en Facebook konkurrence når min forretning er solgt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg solgte min webshop den 31/12 2012.
En af mine sidste aktiveter var en Julekonkurrence, hvor lodtrækning og information til vinderne fandt sted den 7-8/12 2012. I denne information gjorde jeg opmærksom på, at jeg havde solgt virksomheden pr. den 31/12 2012.
Den 26/12 2012 sendte jeg en Facebook-besked til de vindere, der endnu ikke havde henvendt sig for at få sin præmie - og jeg gjorde i denne besked igen opmærksom på, at jeg havde solgt virksomheden pr. den 31/12 2012.

I dag - 30/7 2013 - henvender sig én af vinderne, der ikke har fået sin præmie, og spørger om det er for sent at få den nu.

MIT SPØRGSMÅL: Hæfter jeg stadigvæk for ikke afhentede præmier i denne konkurrence - og i så fald hvor længe gør jeg det?

Med venlig hilsen
Manon Tholstrup

 

 

 

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har udtrukket vindere i dine konkurrencer

og de endnu ikke er afhentet ligger disse gevinster vel enten hos dig
eller ny ejer og kan blot afsendes ?

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også at gevinsten vel ligger hos den nye ejer?

Havde du i konkurrencens regler beskrevet hvornår præmien senest kunne afhentes eller indløses?

Hvis du ikke har skrevet nogen slut dato for indløsning af præmie, så kan folk vel blive ved med at komme rendende med krav om præmie.

Hvis virksomheden er solgt, vil jeg stadig mene at det er den nye ejer, der skal uddele de allerede indkøbte præmier, som vel indgik i handelen, som inventar?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

manon1:
MIT SPØRGSMÅL: Hæfter jeg stadigvæk for ikke afhentede præmier i denne konkurrence - og i så fald hvor længe gør jeg det?

Var Facebook siden i dit navn eller i dit firmas navn? Det besvarer jo nærmest dit spørgsmål i sig selv.

Har du udloddet gevinster i dit selskabs navn, så følger de forpligtelser med over til den nye ejer. Hvis du har brugt din private facebook, så hænger du selv på den.

Jeg ville nu til enhver tid sige, at vinder har været sin egen fjende i dette tilfælde og dermed været for lang tid om at gøre krav på sin gevinst.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

manon1:

I dag - 30/7 2013 - henvender sig én af vinderne, der ikke har fået sin præmie, og spørger om det er for sent at få den nu.

MIT SPØRGSMÅL: Hæfter jeg stadigvæk for ikke afhentede præmier i denne konkurrence - og i så fald hvor længe gør jeg det?

 

Jamen man kan undre sig lidt over dit spørgsmål om hvorvidt du hæfter eller ej

det er vel bare at sørge for at den som opbevare præmien afsender den ?

Enten er det dig eller du har overdraget præmien til den nye ejer ?

Hvis selvfølgelig ikke præmien er forsvundet  ?

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)