Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstarts overvejelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over at der ikke altid er et klart facit, og jeg er i øvrigt nok mest ude efter gode råd.

Jeg er ved at lave en forretningsplan, jeg påtænker at lave en enkeltmandsvirksomhed som skal drive detail forretning, og avancerne er på 25-50% og det er kun mig selv der skal leve af det.
Jeg regner med en beskeden omsætning på omkring 50.000+ moms om måneden det første år, men hvor meget kan man egentligt tåle at bruge på drift ?
Jeg budgetterer med knap 10.000 kr til husleje og udgifter. Og ca 2.000 kr til revisor og lignende.
Jeg ved godt der så ikke er så meget tilbage, men det er et meget konservativt budget, og det skulle meget gerne blive bedre.

Men hvad siger i ?

Jeg vil kunne starte op uden at stifte væsentlig gæld, og kan indskyde værdier for omkring 100.000 kr som primært vil være i form af varer til salg (brugt moms)

Mangler i øvrigt en god henvisning til gratis sparring i Nordsjælland.

Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , hvis Frederiksværk / Asserbo / Liseleje er Nordsjælland , så er du velkommen her til gratis input ,-)

clausweywadt@outlook.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 4/8 er du også velkommen til at kigge forbi hos mig - Jeg vil være i bla.a. tisvilde - du skal bare selv af med din email hvis du har interesse i at snakke ting gratis igennem heroppe en dag - Hvad samler angår, er jeg til ure Smile men ellers ved jeg da lidt om det at drive virksomhed

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt godt begge to, jeg skriver lige nu på en masse detaljer, vil helst ikke spilde jeres tid, så gør lige mit forarbejde og så kontakter tilbage.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)