Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør til tøj

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er igang med at starte min virksomhed op. Men jeg mangler en udenlandsk leverandør, som er billig men stadig kan levere en ordentlig kvalitet. Kan i hjælpe mig?

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det eget produceret tøj eller færdig lavet som andre mærker..

 

Mvh

Eric J. Christiansen

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric. Det er et mærke jeg selv laver

Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv dette firma.
Dansk agentur som er bindeled mellem fabrikken og dig.
Hun har stor erfaring med produktion af tøj og mange gode kontakter.
Bystrands
Susanne Rasmussen
24259545

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du får din pris fra udlandet vil du så ikke smide den her inden det kunne jo være der var nogen som kunne gøre det billiger :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørge Thomas Reberholt. Jeg har hørt om mange som bruger Tex Tryk.

 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det ville hjælpe dig hvis du var mere specific med;

- hvilken type tøj

- hvilken stof kvalitet

- hvor mange styk antal

- ønsket leverings tidspunkt

mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

den store vanskelighed med pris fra udlandet ligger i, at en første gangskøber har meget svært ved at finde en direkte producent. De fleste i Kina er mellemmænd og så naturligvis antallet, men jo det kunne da være sjovt hvis trådstarter ville gi os prisen uanset hvad, selv om det måske kan føles lidt nærgående i forhold til hans senere videresalg
Jeg har selv rejst meget jævnligt 10 år i Kina og andre asiatiske lande, og ved hvor let man narres til at tro folk er producenter.
Den ene jeg besøgte i Beijing, efter ganske megen undersøgelse hjemmefra, tog mig ud på en 4 timers køretur for at vise mig sin produktion, rundt o rundt i samme distrikt uden for Beijing uden at finde den, og da den han fandt den - var det klart, at ja, han havde tilgang til fabrikikken, men det var ikke hans.
Det kan undgås ved at lade det danske handelskammer lave dobbeltcheck på de personer/virksomheder man skal ha fat i og kan gøres uden at rejse derud - så rejse derud skal være når man er klar til at aftage mere end 200 stk og når man har 10 forskellige at besøge, ellers skal man da tage dem herhjemmefra bare.

Finnair via Helsinki til HK eller Shanghai eller Jetair via Brussels til Indien/Bangladesh er ret billige og - Asien er en oplevelse samtidigt jo

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, mange tak for alle jeres svar!

Ang dit opslag Mikkel.
Så skal det være omkring 200 stk der skal produceres, og kvaliteten skal være noget lig h og m, så kostprisen skal selvfølgelig også være der efter. Der skal ikke være noget tryk der på, men broderens et lille logo ved brystet

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janning, 

du bør have et væsentlig bedre oplæg på hvad du ønsker fremstillet så frem du ønsker en god pris. 

Det er stadig ikke gået op for mig hvilken type tøj du søger, men gætter mig til t-shirts. 

H&M kvalitet er hvad? Så jeg gætter på 100% bomuld. Men 100% bomuld i hvilken vægt? 

Kostprisen for H&M kommer du ikke i nærheden af da de måske laver 200,000 styk og du ønsker 200 styk. Ved 200 styk og du kan ikke få lavet din egen metervare, men skal ud og finde en stock metervare. 

Brodering, ingen problemer - det kan alle klare. 

Mit bud på pris er 5 til 6 euro stykket. 

Jeg er ikke ude på at tage modet fra dig, men for at en agent eller fabrik skal tage dig seriøst og disse ting skal være på plads, sammen med produkt tegninger med målsætning. 

Mvh Mikkel 

ps. att: Cookie - med oplæg så små og ingen fabrik gider eller kan tage sådan en ordre. At bruge en agent vil her være en fordel i og med de kan forbedrede arbejdet, bestilling af metervaren, accessories, etc. og derved kun få syet op på en fabrik. 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)