Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler i forbindelse med "kreativ" markedsføring på sociale medier

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude!

Jeg håber, at der sidder nogle skarpe hjerner derude med forstand på regler og lovkrav i forbindelse med en virksomheds markedsføring.

Hvis man som ejer af en netbutik gerne vil reklamere/markedsføre ens gode varer på et socialt medie som fx Facebook, må man så gerne tilbyde besøgende en point-ordning, som senere kan omsættes til en vare i netbutikken ?

Mit konkrete eksempel på hvordan jeg vil administrere dette: Som netbutik vil man ombytte 10 point til en vare i netbutikken, og man giver 1 point for hver deling af en vare, som en person laver på Facebook. Når personen har foretaget ti delinger på Facebook, har denne optjent ti point og kan omsætte disse til en vare. Dermed betaler man ikke direkte kontanter til forbrugeren. 

Håber at høre nogle gode svar.

God weekend til alle.

Mvh. Morten 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)