Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man må godt hænge en bolighaj ud, men ikke en boligsnylter?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lejer selv ud og har valgt at tage fuld depositum (3 mdr) + 3 x forudbetalt husleje for af afdække min risiko. Jo mere lejer har at miste, jo bedre vil personen behandle lejligheden.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Man tjekker lejer inden man udlejer til vedkommede.

Tager referencer hos tidligere udlejer.
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leocat

Vidste ikke der fandtes den side - mange tak.. Så det betyder vel, at man GODT må lave et register, bare det kræver et medlemskab/login. Vil overveje at købe adgang næste gang. Ærgeligt man ikke kan købe adgang til listen kun. 

Leocat:
Jeg lejer selv ud og har valgt at tage fuld depositum (3 mdr) + 3 x forudbetalt husleje for af afdække min risiko. Jo mere lejer har at miste, jo bedre vil personen behandle lejligheden.

Det gjorde jeg også dengang.. Dog var jeg for naiv at tro på manden som sagde at han "ville overføre til den 1.) de kom aldrig, og skulle aldrig ha givet nøglen. Men man lærer af sine fejl :) Man tror jo på folk ...

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Michael_N:
Man tjekker lejer inden man udlejer til vedkommede.

Tager referencer hos tidligere udlejer.

Det er jeg med på, men det kan man også gøre af bolighajerne, men dem må man godt offentliggøre.. Det er det som er min pointe.. Forskellen..

Mvh

Mads

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg har selv købt et 6 mdr. medlemsskab og har været glad for det især i starten. De har nogle gode vejledninger til hvad man skal huske hvis man vil leje ud for eksempel at man ikke må udlevere nøgler før man har fået en underskrevet lejekontrakt samt modtaget depositum :). Derudover kan man læse sig frem til rigtig meget på deres opslagstavle.

Held og lykke.

Mvh

Leocat

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må du det. Jeg gør det selv med de af mine kunder der ikke kan opføre sig ordentligt.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker? 

Jeg er med på, at jeg godt må lave en hjemmeside med MINE dårlige kunder.. Men som jeg kan forstå må jeg ikke lave en offentlig liste hvor folk kan oprette dårlige lejere??

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Lav det på et com domæne i et John doe navn. Så skal du ikke bekymre dig om så meget.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Leocat:

Hej Mads,

Jeg har selv købt et 6 mdr. medlemsskab og har været glad for det især i starten. De har nogle gode vejledninger til hvad man skal huske hvis man vil leje ud for eksempel at man ikke må udlevere nøgler før man har fået en underskrevet lejekontrakt samt modtaget depositum :). Derudover kan man læse sig frem til rigtig meget på deres opslagstavle.

Held og lykke.

Mvh

Leocat

Det kunne være man skulle prøve det.. Mange tak for tippet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede Malerier:
Lav det på et com domæne i et John doe navn. Så skal du ikke bekymre dig om så meget.

Hehe tak for idéen, men jeg tror at man kommer længst ved at holde sig til loven ;)

Dog lader det jo til, at man gerne må lave en sådan liste, blot det kræver et login, så det kan være jeg ikke behøver gå mod loven..

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)