Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter salgssparring - hvem er frisk?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og er igang med at lave et telescript, som jeg skal bruge, når jeg skal ringe ud.

Men een ting er at tænke tankerne under udfærdigelse af telescriptet og mene, at man har nogle gode produkter eller besidder nogle gode kompetencer, men noget andet er at "sælge" dem.

Og som Finn Helmer jo sagde i TV, så nytter det jo ikke noget at have verdens bedste produkt eller kompetencer, hvis du ikke kan finde ud af at sælge.

Jeg håber derfor at andre vil hilse mit lille initiativ velkommen.

- Kunne det være en fordel for dig, hvis vi to træner hinanden i at blive bedre til at sælge over telefonen?

- Ville det være interessant for dig, at få finpudset din "elevator-tale" ved at tale med andre iværksættere, som kan komme med konstruktiv kritik.

- Kunne du få et godt udbytte af at lære noget ved at lytte til andres "salgstaler"

Hvad kræves der.

 1. Kontakt til mig
 2. Skype
 3. Ægte interesse i at forbedre dine salgsevner
 4. Udvise engagement og villig til at komme med konstruktiv kritik.

Hvordan fungerer det i praksis.
Jeg har oprettet en lille særskilt afdeling på www.instantservice.dk, hvor du kan logge dig ind.

1. Opret dig som bruger - det er gratis og jeg spammer dig ikke med alt mulig junk. Herefter godkender jeg dig og sender dig et password til den password-beskyttede kategori. 

2. Opret en lille artikel/opslag, hvor du efterlyser salgssparing d. x dato kl. xx.xx samt dit skypenavn.

3. Sæt eventuelt udløbsdato på, når salgstræningen ikke længere er aktuel. Ellers bare rolig - så går jeg rundt og rydder lidt op i gamle indlægBig Smile

Lidt efter lidt
Hvis I tager ligeså godt i mod mit initiativ, som i har gjort med Amino, så vil du formentlig opleve en masse rare iværksættere, som gerne vil hjælpe dig med at teste din "salgstale" af.

Skype - delen.
I vil herefter mødes over Skype 1 og 1 eller 1 og 10, hvorefter du kan fremsætte din salgstale, hvorefter du vil modtage kritik fra din sparringspartner/partnere.

Jeg håber at I vil bakke op om ideen, så vi alle kan få succes med vores forretninger.

Spørg løs, hvis du har spørgsmål.

 

 

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)