Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemsside og modtage abonnement betaling

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

STOP STOP ..... (altså ikke til dig..)

Siger du, at en dansk webshop ejer, som sælger plastikbiler, og som indgår en aftale med f.eks. quickpay. Skal stille garanti på x kr for at få en indløsning hos Nets/Teller?

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har intet at gøre med Quickpay, epay eller andre betalingsgateways at køre.

Når du vil indgå aftale om betaling med Nets/Teller har de to forskellige aftaler; den basale aftale om at du kan modtage betaling - altså, din indløseraftale. Den koster oprettelsesgebyr og årsgebyr.

Så kan du i tillæg til den søge om lov til abonnementsbetaling. Det er en særlig aftale som gør at Nets/Teller tillader dig at trække penge på et kort over flere gange og i princippet med beløb uden loft. Da du kan det vil Nets/Teller have garanti for at du kan erstatte uberettigede trækninger (f.eks. stjålne kort) og vurderer det beløb som du skal stille til rådighed ud fra hvad du tilbyder folk skal kunne betale for via abonbementsordningen.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Det har intet at gøre med Quickpay, epay eller andre betalingsgateways at køre.

Dan har ret og du skal totalt set have:

  • En indløsningsaftale hos Nets som koster 2400 årligt for danske kort + yderligere 2400 for internationale kort, hvilket nok ikke er relevant for dig (Visa/Dankort og danske MasterCard* er inkluderet i den første)
  • Tilladelse til abonnementsopkrævning med evt. garantistillelse.
  • En betalingsgateway (ePay, QuickPay, eller lign.) der betales månedligt og som overhovedet gør det muligt at bruge indløsningsaftalen til betalinger. Udover den almindelige pris koster abonnementsbetalingerne formentlig et tillæg.
  • Udviklet noget kode til dit WordPress-site, der gør det muligt at hæve de løbende abonnementsbetalinger, da dette ikke findes out-of-the-box (alternativt skal du administrere det manuelt, både træk af penge og åben/luk for adgang).

Alternativt er support for PayPal med abonnementsbetalinger inkluderet i Membership og formentlig også i alle andre.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ja, jeg kan godt se den er god nok. Hmm. Nå men jeg er måske heldigvis i et erhverv hver der hverken er varelager eller andet. Kun online ydelser. Så måske skal jeg ikke stille nogle garanti.

Pris på indløsningsaftale.
Du skriver 2 x 2400 = 4800?
- Når jeg ser på deres hjemmesider så er det 100 + 250 * 12 = 4200 ?
(ikke fordi det har det store betydning...)

- Udvikle kode til abonnementbetalinger?
Det er netop det jeg har fundet. Quickpay har lavet det til Woocommerce. Inge penge til udvikling :)

Tak for alle svar :)

/Kimse

PS. Sgu da utroligt at det skal være SÅ behøvet at få lov til at modtage penge. Jeg skal ski da ikke låne nogle!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Ja, jeg kan godt se den er god nok. Hmm. Nå men jeg er måske heldigvis i et erhverv hver der hverken er varelager eller andet. Kun online ydelser. Så måske skal jeg ikke stille nogle garanti.

Det er ikke varelageret, men 'abonnementsbetalinger' giver dig en reelt mulighed for at hæve et vilkårligt beløb (mere end du må) når kunden først har anvendt sit kort.

Quickpay er de 150 kr/md. Ser ud til Nets er blevet billigere.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler ikke om varelager eller deslige. En kunde jeg har arbejdet med ville have en automatisk abonnementsordning der trak 999,- om året for en nyhedsside - netop denne kunde skulle stille 200.000,- i garanti.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan og Jesper

Jeg må se hvad de siger. Er det et problem, så må jeg jo også løse det problem.

I værste fald, så må jeg starte med det paypal, og så lave en konto og tjene x kr som sikkerhed (at det så er fuldstændigt hjernedødt, det er der ikke noget at gøre ved).

Kan det heller ikke lade sig gøre med paypal.... så starter jeg med mine online angstkurser, og må herfra lave konto...

Det bedste er.. at jeg finder ud af det. På den ene eller anden måde.

Når jeg kommer til betalt medlemskab, så skriver jeg igen. Om ikke andet, så for info til andre interesserede.

Tak for responsen :)

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det.

Med PayPal tror jeg livet er langt nemmere. PayPals system vil også automatisk trække beløbet månedligt.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg sidder i dette øjeblik og kæmper med samme problematik — en abonnementsbetalingsløsning!

Jeg har sat den op med Paypal, men får så en "DPRP" fejlmeddelelse når jeg prøver at køre en kortbetaling igennem.
(Løsningen virker fint med bare e-mail og 'knap' betaling, men med kort er der åbenbart en spærreballon.)

Jeg har skrevet til Paypal og svaret blev til sidst følgende:

"Har du integreret PayPal-Pro modulet i din webshop, er det dette som skabe fejlen, da dette modul kun er tilgændelig på det Amerikanske marked.

Jeg forstår at dette er en frustrerende situation. Er dit webshop sat op med PayPal Pro modulet, skal du blot ændre dette, da det vil løse problemet. Hvis dette ikke er tilfældet skal du kontakte din webudvikler, da fejlen opstår før du kommer ind i PayPal, og vi derfor ikke har mulighed for at undersøge det nærmere, da der ikke bliver registreret noget i vores "

Er der nogen der kender en løsning til at få det til at spille her i Danmark?

Jeg har undersøgt markedet og hvad der ligger af muligheder for betalinger som er indbygget i det betalingsmodul jeg har integreret i mit WordPress og det eneste der ligner at kunne noget her i Danmark er 'Stripe'
Så dem har jeg anbefalet kunden at bruge i stedet. Lige nu er den 'kun' i åben beta her i Danmark, men det retter sig vel forhåbentligt op snart.

Men ellers kunne jeg godt bruge noget generel vejledning / erfaring med abonnementsbetalings i WordPress hvor man kan betale med kreditkort her i Danmark. (Dog ikke Dankort, da jeg viger langt uden om Nets)

// Brokop 

 

http://brokop.com/

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)