Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemsside og modtage abonnement betaling

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kender du et plugin til wordpress, der kan håndtere forskellige medlemssider og opkræve løbende betaling.

Jeg har wp e-member, men det kan ikke modtage dansk betaling.

Kan du hjælpe?

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til søgeinfo

RESULTAT:

Det ser ikke ud til at WP e-STORE og WP e-member kan håndtere løbende betalinger (subscriptions).

Har skrevet til epay.dk som har plugin til ovennævnte "alm" betaling. Måske subscriptions er på vej?
Er der nyt, skriver jeg her igen.

Ellers står den på:
WooCommerce med Quickpay (WooCommerce + WooCommerce Subscriptions).
Plus:
http://wordpress.org/plugins/groups (til medlemssider)
http://www.woothemes.com/products/groups-woocommerce/ (til medlemssider)
http://www.woothemes.com/products/woocommerce-subscriptions/

.. god fornøjelse..


/Kimse

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Chargify er et ret habilitet system som snakker sammen med Quickpay som er en dansk betalingsgateway-udbyder.

Chargify kan håndtere abonnementsbetaling for dig og jeg ved der er lavet WordPress plug-ins der snakker sammen med Chargify - det er en god og habil løsning.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig det som er kernen. At kunne modtage betaling og abonnement betaling.

Løsningen har jeg så fundet i Woocommerce (et shop system) der med daske Quickpay kan håndtere dansk betaling og abonnement betaling.

Dan: Nu hver der findes en løsning. Hvad er så fordelen/gode ting ved Chargify. Kan du sige noget om det?

 

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set lidt rundt på siden, og kan ikke se at jeg kan bruge en dansk betaling mulighed. Er det noget du kan bekræfte?
I så fald er den ikke specielt velegnet til dk, med mindre man sys paypal er godt og brugbart.

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Opgaven er desværre kun ½ løst med et tema. Der skal også det bagvedliggende (danske) betalings system til.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Jeg har set lidt rundt på siden, og kan ikke se at jeg kan bruge en dansk betaling mulighed. Er det noget du kan bekræfte?

Kan huske det nu. Der var ikke dansk betalingsgateway i Membership (af åbenlyse grunde), så det måtte jeg måtte udvikle til kunden dengang jeg brugte det. Membership er dog bygget så integration med andre betalingssystemer har sin egen plugin-struktur. Der skal dog tages højde for at det foregår på en lidt anden måde idet abonnementsbetalinger i udenlandske systemer foregår efter en anden login.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste ulempe jeg ser ved Chargify er at de selvfølgelig også skal have noget at leve af - det er ikke fordi det er så dyrt.

Du skal huske på du også skal have en aftale om abonnementsbetaling ved Nets/Teller for at du kan få lov til det (uanset om du bruger Chargify eller ej). Dermed skal du også finde noget kapital du kan stille som sikkerhed for Nets/Teller. Jeg har oplevet krav på mellem 20.000 til 200.000 kr.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)