Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg havde brug for at komme ud...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

En lille historie fra mit 7 mdr. lange iværksætter-liv :)

Jeg startede 1 Januar 2013 WEBoptimist.dk på min hjemmeadresse, i et børne-lege-værelse med et skrivebord i hjørnet. Dette skulle være en midlertidig løsning, da en tilbygning med nyt kontor var med i fremtidsplanerne. 

De første 1-2 måneder var stille og rolige da jeg kun havde 3 faste kunder af servicere. Derfor kunne jeg også godt passe mit fuldtidsarbejde (sælger og online markedsføring) på 60 timer om ugen ved siden af.
MEN så skete der pludselig og hurtigt en stor forandring i min hverdag... Jeg begyndte at deltage aktivt i diverse Amino debatter og lavede nogle blogs omkring virksomheders forbrug og tillid til Google Adwords bureauer... Dette gjorde hele forskellen i mit iværksætter-opstarts-liv. Jeg fik ugentligt flere og flere tilbuds forespørgsler og begyndte rent ud sagt at få travlt i mit eget firma.

Jeg ved godt at Martin Thorborg og mange andre tit nævner det - Det tager tid at opbygge Succes. Men i min forretnings-plan stod der at jeg stille og roligt hen over en 5 års periode skulle opbygge mit eget firma og stille og roligt trække mig fra mig arbejde igennem 9 år. Her stod jeg så efter 3-4 måneder, og havde stort set ikke tiden til at passe et 60 timers arbejde, mit eget firma og familien med min kæreste og 3 børn samtidig. 

Jeg ønskede ikke at miste min familie - og iværksætter livet var min drøm!

Jeg tog beslutningen og opsagde mit arbejde pr. 14/5, hvilket resulterede i, at de ville lave en kontrakt med mig og mit nye firma. Altså ansætte mig på konsulentbasis. Dette havde jeg ikke set komme - jeg regnede faktisk med en eller anden form for magtdemonstration fra ledelsen og total boykot. Men min gamle chef tog mig til samtale, og fortalte at han ikke var interesseret i at miste min arbejdskraft indenfor SEO og Adwords i firmaet og at jeg skulle udarbejde en kontrakt der kom os begge til gode. Atter en succes og et skulderklap der gav et selvtillids-boost af dimensioner.

Her sidder jeg så efter 4-5 måneder med eget firma og en stigende kundekreds, men der er noget der ikke spiller som det skal. Jeg er omgivet af bamser, tog, legoklodser og en hjemmegående kæreste (nyudannet) og børn som kommer hjem fra skole og børnehave ved 13-14 tiden. Jeg følte ikke at jeg kunne sætte mig ned 100% og arbejde for mine kunder. Blev konstant afbrudt af små ting, som et gennemløbende barn, en telefonsamtale kæresten havde inde i stuen og følte at jeg hele tiden skulle være disponibel for familien. 

Så jeg tog beslutningen om at droppe planerne om tilbygningen, for det ville ikke ændre meget i min disponibelhed og irritationen. Jeg tog derfor kontakt til et større firma som har beliggenhed i byen hvor jeg bor om muligheden for at leje et kontor. De var meget imødekommende og her har jeg så haft kontor i 1½ måned nu. 

SIKKE EN FORSKEL !

Jeg møder nu ind hver dag i blandt andre mennesker i et super lækkert kontormiljø - Jeg har madordning hvor jeg sidder sammen med 20-25 mennesker og snakker om vind og vejr som på alle andre arbejdspladser. NØJ hvor er det dejligt. Og for at det ikke skal være løgn, skal jeg til møde med dem i næste uge om markedsføring af deres produkt - altså forhåbentlig endnu en kunde :)

+ Jeg er blevet glad for at komme hjem til min kæreste og børn - Det har givet en helt anden stemning og ny-forelskelse, som jeg kun kan anbefale andre, som sidder i samme situation som jeg.

Jeg tror jeg er tæt på at være en lykkelig mand i nuet :)

Ps. vil da lige vise jer mit nye kontor - hvor jeg også har plads til min kommende medarbejder ude i fremtiden

God weekend til jer alle
Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en succeshistorie, og mange gange tillykke med det! - Du virker også som en af de mere ihærdige personer herinde, og har fra siden vi skrev de første emails til hinanden virket som en dygtig fyr. 

Må jeg være så fræk, at spørge hvad det koster at leje sådan et kontor?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fedt indlæg

God historie at læse - Man bliver så dejlig glad Smile

Tillykke med det hele, og et super godt råd, der med garanti kan bruges!

//Daniel  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Super god succes historie, og må da også være super skønt ikke at skulle igennem en træls afslutning med det gamle arbejde som mange oplever.

Tillykke med det Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric - Tekstspot.dk:
Må jeg være så fræk, at spørge hvad det koster at leje sådan et kontor?

Hej Eric.

Det koster 5000 + moms for 30m² fuldt møbleret og med madordning, kaffe, the, snacks, printer/kopimaskine :)

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt :) held og lykke med det i fremtiden.

Glæder mig selv helt vildt meget til gå igang med min projekt snart :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejlig læsning, stort tillykke med det hele :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert du har fundet gode løsninger :)

Mange "hjemmegående" iværksættere kender sikkert lige præcis det at det ikke altid bliver respekteret at man faktisk er på arbejde ..

Omvendt - hvis det fungerer hjemme, er der også mange fordele der :)

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Dejlig historie at læse og bruge som inspiration!
Ved ikke hvordan jeg giver 5 stjerner via min amino iPad App, så du får det på skriv i stedet for :D
* * * * *

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super inspiration Jonas!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)