Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb/salg af varepartier

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

For at bruge tiden i min sommerferie mest fornuftigt, har jeg i tankerne at lege lidt med opkøb af mindre varepartier og salg af enkeltstyk via diverse internet sider, (gul&gratis, DBA, Trendsales, QXL, Ebay, Baboom, osv.)

Men da jeg er relativt "blank" på dette område kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle der havde beskæftige sig lidt med dette, hvad er mest eftertragtet, altså lettest at komme af med. Jeg har selv følgende varekategorier i tankerne: Tøj, Smykker, elektronik & tilbehør, Sports udstyr/tilbehør, hårvoks parfume mm. Lyder dette som nogle fornuftige og let både tilgængelige og sælgelige varer?


Derudover nogle anbefalinger af steder til køb af varepartier (pt. kigger jeg primært på QXL) eller nogle som ligger inde med nogle interessante og BILLIGE varepartier de vil af med :)

De bedste hilsner & rigtig god weekend

Morten!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk. 
Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis du kontakter mig på jonasolesen@live.com kan jeg godt hjælpe dig igang samt give nogle gode råd :)

Hilsen jonas

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Det vil jeg gerne hjælpe dig med.

Vi har en del varepartier hos Trademen ApS, hvor vi opkøber restpartier, konkursboer mm.

Hvis dette kunne have din interesse, så giv gerne et kald på 22 50 30 55 eller send en mail til kristian@trademen.dk - så skal jeg nok finde noget til dig! :-)

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvis du vil prøve kræfter med Golf Afstandsmålere så har jeg et mindre parti (ca. 250 stk tilbage).

Du er velkommen til at skrive til mig på martinreneeggers@gmail.com

Venlig hilsen

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Vi har nogle forskellige varer som vi sælger b2b, hvis du er interesseret i at få nogle priser kan du maile mig på kafi@fedepriser.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Colorblind Webdesign Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Du kan sikkert finde rigtig mange varepartier på de sider du nævner, og relativt hurtigt få en handel i hus.

Jeg har 15 liter Æteriske olier og Parfume olier stående i 1L flasker. Disse kan sælges i beholdere af 10ml. Så hvis det har interesse er du velkommen til at smide mig en besked. De er til salg for under ½ pris!


Vh
Anders

Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ligger inde med sportstøj vejl 250000,-
Som jeg sælger billigt.. Kontakt mig på 28569842

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emiloliver.
Tråden er fra 2013, så jeg tvivler på at der stadig er liv i den :)

God fredag til dig :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)