Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 65 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i øvrigt solgt min deltagende affiliate site (GamerGuru.dk), så den skal nok udelukkes fra konkurrencen :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:

Jeg har i øvrigt solgt min deltagende affiliate site (GamerGuru.dk), så den skal nok udelukkes fra konkurrencen :-) 

Kommer vel an på om du har solgt den for 50.000 kroner og vundet konkurrencen?Wink

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:

Marcus Forsberg:

Jeg har i øvrigt solgt min deltagende affiliate site (GamerGuru.dk), så den skal nok udelukkes fra konkurrencen :-) 

Kommer vel an på om du har solgt den for 50.000 kroner og vundet konkurrencen?Wink

Mvh

Så skulle min køber i hvert fald have fundet mig organisk ;-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:

mbsp:

Marcus Forsberg:

Jeg har i øvrigt solgt min deltagende affiliate site (GamerGuru.dk), så den skal nok udelukkes fra konkurrencen :-) 

Kommer vel an på om du har solgt den for 50.000 kroner og vundet konkurrencen?Wink

Mvh

Så skulle min køber i hvert fald have fundet mig organisk ;-)

Hvorfor dog det:)

Kan ikke lige finde det, men tror at hvis du har solgt den og samlet nået over 50.000 kr. så må du da have vundet?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:

Marcus Forsberg:

mbsp:

Marcus Forsberg:

Jeg har i øvrigt solgt min deltagende affiliate site (GamerGuru.dk), så den skal nok udelukkes fra konkurrencen :-) 

Kommer vel an på om du har solgt den for 50.000 kroner og vundet konkurrencen?Wink

Mvh

Så skulle min køber i hvert fald have fundet mig organisk ;-)

Hvorfor dog det:)

Kan ikke lige finde det, men tror at hvis du har solgt den og samlet nået over 50.000 kr. så må du da have vundet?

Mvh

Sidste år blev en side også solgt, men denne vandt ikke konkurrencen. Jeg mener hellere ikke det er fair, hvis man vandt konkurrencen på et salg af siden.

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske....

Men det hedder først til 50.000 i overskud og hvis Marcus har fået en stabil indtjening på 2.300 hver måned og en køber vælger at betale 40k for den, vil han jo vinde.

Men det må Halfdann jo besvare.Smile

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Nu har jeg haft det første salg og jeg har også tjent et par kroner i adsense. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få lavet nogle lidt mere attraktive links/knapper til diverse webshops, så jeg ikke skræmmer potentielle købere væk.

Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kan forbedre mine "køb" knapper?

www.hjemme-spa.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Konkurrencen er jo ikke slut

Bedre sent end aldrig ;-) Mit første affiliate projekt: http://spicygirls.dk er netop kommet online i cyberspace og forhåbentlig kan jeg langsomt begynde at kravle op i tabellen og få fjernet det røde tal (køb af theme), der springer i øjnene ved min nuværende placering inden konkurrencen slutter…

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have begyndt at smide noget energi på siden især det sidste små 2 måneder fik jeg rundet 2000 besøg det sidste måned, og folk der vender tilbage har rundet 27%.

Ellers skal jeg have gang i facebook siden, tilføjet en masse tekst (Pt 45.000 udgivne ord) samt et nyt design til siden jeg er igang med at øve på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 65 ud af 76 (758 indlæg)