Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dresscode ved kundebesøg?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

 

På tirsdag skal jeg og min makker ud på vores første to møder med diskoteksejere/bestyrer.

Der er tale om at vi har et koncept hvor vi betaler dem for at reklamere på en ny og anderledes måde i deres etablissement.

Jeg håber i kan komme med hints til den rette påklædning?

 Jeg vil ikke kamme over og være for fin eller for casual. Nogen tips til hvad man ikke kan gå galt med?  

 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da ihvertfald ikke "klæde dig ud" i noget tøj som du ikke ellers bruger - så vil du hurtigt fremstå som falsk og overfladisk ;-)

Eks. har jeg selv svært ved at tage helt unge personer seriøst der har "klædt sig ud" i de fineste jakkesæt og slips for på den måde at fremstå mere seriøse - tit falder det helt igennem.

Almindelig casual beklædning går du aldrig galt i byen i - hvad har ellers på når du "laver forretning" eller er "på arbejde"?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En skjorte, et par pæne bukser og et par sko der ikke er udtrådte kondisko går man normalt ikke galt i byen med.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er, at det du tager på er "dig" - at du føler dig rigtig godt tilpas i det, så du kan hellige dig målet: At få salget hjem

Personligt er jeg sådan lidt en kamæleon - min gardarobe går fra "Thylejr outfits", over lidt "Ungdomshusstil", forbi den glade "California beach style", "den afslappede bonderøv", og hele vejen over til de dyre itallienske designere (med en særlig kærlighed for Versace).

Nogle gange tager jeg det på som jeg synes passer bedst til lejligheden. Og nogle gange det modsatte! Andre gange ender jeg bare med det der lige er fremme og rent den uge :)

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Personligt er jeg sådan lidt en kamæleon - min gardarobe går fra "Thylejr outfits",(...)


De andre har ret. Jeg kom til at tænke på det traditionelle billede af den nøgne post fra 70'ernes Thylejr (jeg kunne ikke lige finde billedet på nettet). Jeg vil nok anbefale at tage mere på end blot en posttaske. :-)

Hans

Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk på at diskoteksejere/bestyrere har været på Torsdag morgen (forberedelse til om aftenen), Torsdag aften med selve festen .. færdig med regnskab m.m. kl 6 - hjem og sove - op igen klar til forberedelser til Fredag aften - samme måde frem til Søndag som oftest går med bestilling, Mandag klar til kommende "sesson" med møder om hvordan weekenden er gået - ud og markedsføre for kommende dage Tors, Fre, Lør - Det samme gælder selve ejeren, oftest i vildere grad.

Med andre ord - Tag det casual/rolig for det er de helt sikkert med sådan en omgang dag ind og ud - taler af erfaring :)

Held og lykke 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

> De andre har ret. Jeg kom til at tænke på det traditionelle billede af den nøgne post fra 70'ernes Thylejr

Jeg VAR der faktisk - i den store lejr i '73. Billederne af af store nøgne mennesker med ubrændte ler-fredstegn hængende rundt om halsen i lædersnore står stadig lysende klart i min erindringer :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> De andre har ret. Jeg kom til at tænke på det traditionelle billede af den nøgne post fra 70'ernes Thylejr

Jeg VAR der faktisk - i den store lejr i '73. Billederne af af store nøgne mennesker med ubrændte ler-fredstegn hængende rundt om halsen i lædersnore står stadig lysende klart i min erindringer :)

 

Puhaa, nogle grumme mentale billeder I kan lave på min nethinde!
 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg VAR der faktisk - i den store lejr i '73.


Så har vi næsten mødt hinanden som børn.
Jeg kom desværre ikke til Thy-lejren, men til den meget mere fredelige ø-lejr ved Fjaltring (som ikke er en ø), hvor vi opbyggede Tukak-teatret. Vi børn fik faktisk lov til at bære mursten hen til de voksne som byggede løs. Jeg husker det faktisk som en stor og smuk oplevelse, og husker ikke at have følt mig krænket af voksne nøgne mennesker. Måske har jeg fortrængt det.

Nå - sådan hijacker man en tråd -

Ved kundebesøg: vær den pæne og rene udgave af dig selv. Hvis du klæder dig ud som opstyltet nar, bliver du opfattet som opstyltet nar.

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

> Puhaa, nogle grumme mentale billeder I kan lave på min nethinde!

Det var faktisk super fedt at rende rundt der som 6-7 årrig dreng. Jeg har ingen negative erindringer om det, men masser af sjove billeder. Der var på ingen måde tale om krænkelser :)

 > Ved kundebesøg: vær den pæne og rene udgave af dig selv. Hvis du klæder dig ud som opstyltet nar, bliver du opfattet som opstyltet nar.

Ja, men mange gange har jeg nu haft meget god success med det. Hvis folk vil have en rockstar, så skal de da have det :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)