Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med OpenERP

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer at investere i opsætning af OpenERP til vores webshop og vil gerne høre om andres erfaringer med brug af OpenERP.

Er der overhovedet nogen der bruger det i DK?

Hvem er eksperterne i OpenERP i DK og kan OpenERP tilpasses så regnskabsdelen kan bruges i en dansk virksomhed?

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken webshop platform benytter I?

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Classico,

Jeg har selv overvejet at skifte vores nuværende system til openERP. Dog er jeg ikke nået så langt endnu.
Dog har jeg set på lidt dokumentation og mulighed for at teste det.

Ved at installere det på en virtuel maskine, kan du prøve det, inden du beslutter om du vil bruge det.

Ved at bruge dette er det hele sat op, og lige til at afprøve: http://bitnami.com/stack/openerp/virtual-machine

Du skal lige have virtualbox installeret på din maskine for at simulere en anden computer: https://www.virtualbox.org/

Det er en del lettere end det lige lyder, når man først har prøvet det, og det er en fantastisk måde at teste et system på, uden at skulle bruge meget tid på at installere det fra bunden.

Jeg er helt sikker på at det kan tilpasses som man ønsker det. Det er jo åbent, og kildekoden skulle være frit tilgængelig, så vidt jeg kan forstå, så det er bare at hyre en programmør.

Jeg ser frem til at høre om jeres erfaringer med det, såfremt I ønsker at bruge det.

Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi anvender Magento som shopsystem

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Hej Jesper,

Du kan overveje SALDI ERP i stedet. Det er også et Open Source ERP system. Fordelen ved det er så, at du får et system der er oversat til dansk, tilpasset til de danske moms- og regnskabsregler osv.

Du kan finde finde mere info på http://saldi.dk/support - hvor du også kan downloade det på FTP serveren.

Tag lige fat i mig hvis du mener at det kan være en mulighed. Vi har ikke lavet integration til Magento, men det kan gøres på ganske få timer.

/Søren

sme@bizsys.dk

 

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af funktionerne i systemet ser rigtigt fine ud, men jeg er blot bange for at der skal for mange tilpasninger til for at få det til at virke - især regnskabsdelen. 

I andre lande ser det ud til at der er en del der bruger OpenERP. I Danmark ser det bare ikke ud til at være særligt udbredt. 

Jeg har forsøgt at kontakte nogle af partnerne på Openerpdanmark.dk , men man kan ikke komme i kontakt med disse 5 danske OpenERP partnere. Der bliver ikke svaret på emails, deres websider er nedlagt og telefonnumrene virker ikke. Ikke så betryggende - det virker ikke til at de haft succes med at tilbyde OpenERP løsninger.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også kigget på at tilføre et lag af openERP til danmark, problemet er basic et par ting.

1. Der skal laves nogle programerings mæssige ting, før at det undersøtter finans i DK.

2. Det er skrevet i PERL , hvilket ikke er noget problem - men det er svært at finde udviklere , som SAMTDIG har forretningsforståelse! - de hænger mildest sagt ikke på træerne, og med alt respekt - det er dit økonomisystem så det får du ikke "bare" din webmand til at programmere anderledes.

Hvorfor er det i er direkte faldet over ved open ERP og hvad tiltaler jer? 

Der findes jo andre alternativer end e-conomic, billy mv, uden at nævne c5 og nav ?

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Så først at dette er 6mdr siden sååå

Men ville blot sige at dette er IKKE Noget PERL - OpenERP er udviklet i Python!!
Michael 

Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har først set dit indlæg nu. OpenERP er på vej frem i DK. Der bliver flere og flere virksomheder, der bruger OpenERP.

Hvem der er eksperter? Jamen det er vi da, - vi laver ikke andet end OpenERP og arbejder professionelt med det. Og vi har også en fuld dansk version af OpenERP med dansk sprog, kontoplan, moms, bankindlæsning osv. Du er velkommen til at kontakte mig på 2280 1250 eller gå ind på vores hjemmeside opensystems.dk.

Bedste hilsner
Kresten Bjerre 

Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare lige sige, at OpenERP fås i  en fuld dansk version af OpenERP med dansk sprog, kontoplan, moms, bankindlæsning osv. Få mere at vide på opensystems.dk

Mvh
Kresten Bjerre 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)