Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger professionel sælger, strategi og organisations ekspert fra 6200 området - Har du en i dit netværk du kan anbefale?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg starter et nyt kontor i Flensborg omkring 1. september og til den del ansætter jeg en tysk-dansk medarbejder (født og opvokset i Tyskland og nu boet 2 år i Danmark).

Han har i forvejen en masse gode kontakter i Tyskland, både netværk, men også potentielle kunder. Det samme har han også i DK.

I august sætter vi os sammen for at planlægge en strategi omkring salg og strategi til nye kunder. B2B salg!

Til det søger jeg en professionel sælger, som har stor erfaring med også strategi og organisation, samt hvordan man kan måle salget i virksomheden - altså måle medarbejderens resultater. Vedkomne skal helst være fra 6200 området (6200 Aabenraa - Sønderjylland).

Jeg ønsker allerhelst kontakt til en professionel sælger i 6200 Aabenraa kommune, da jeg i første omgang gerne vil bruge lokalområdet (mit DK kontor er beliggende i 6200 AAbenraa).

BE communication løser opgaver for en række større og mindre erhvervsvirksomheder og privatpersoner. Vores kunder er geografisk fordelt over hele Danmark og i udlandet. Indenfor: Kommunikation, finans, handel, detail, PR, business, sociale medier, IT, jura, turisme, reklame, presse, media, marketing, produktion, teknik og miljø etc.

Måske du er den person? - eller kan henvende mig til den helt rigtige fra dit netværk.

Send gerne PM.

God sommer Wink

 

Med venlig hilsen 

Tina Nurby  

Tel. (+45) 7027 0530

Mobil. (+45) 2674 5300

CVR: 32426506

E-mail be@becommunication.dk

Web www.becommunication.dk

 Vil du vide mere om vores dagligdag, udvikling, kunder, netværk, freelancere - så tilmeld dig vores nyhedsbrev - her          

Virksomhedsfilm på &feature=channel&list=UL">Youtube og hjemmeside 

Kan vi hjælpe dig?

Oversættelse – autoriseret oversættelse – korrektur – tekstforfatning – tolkning

Til og fra disse sprog:

Albansk, arabisk, bosnisk, bulgarsk, dansk, engelsk, estisk, farsi, finsk, fransk, færøsk, græsk, grønlandsk, hollandsk, islandsk, italiensk, japansk, kinesisk, kroatisk, lettisk, litauisk, norsk, persisk, polsk, portugisisk, russisk, spansk, svensk, serbisk, tjekkisk, tyrkisk, tysk, ungarsk m.m.

Der er altid en freelancer på stand by – klar til at løse dine opgaver!

Oversættelse mellem mange sprog - al oversættelse er vores speciale

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)