man sidder næsten som en af nåsåerne fra the julekalender og siger: Sikke muligheder, mand! |
Som de andre skriver: Dump hende og hendes ordre.
Send en kort mail til hende hvor du skriver at du har annulleret hendes ordre, da hun ikke er velkommen hos dig som kunde førend hun har betalt det udestående beløb. Hvis du nu er smart, så sætter du din advokat på som cc på emailen.
Først og fremmest for at informere om at hun forsøger at handle med dig på trods af de udestående beløb, men også for at sende et signal til kunden om at hun stadig har et udestående som du og din advokat stadig godt vil have indfriet.
Der er desværre en hel del tosser som forsøger at løbe fra regningerne på de mest mærkelige måder - og der kommer flere og flere af dem.
Der er ingen garanti for at din kunde ikke forsøger at snyde dig igen med denne bestilling. Hun kan jo bare annullerer transaktionen efterfølgende via sin bank. Og så står du igen og skal have hevet hende igennem endnu et inkassoforløb.
/Jesper