Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af patentbureau.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viuf (Vejle)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan i anbefale et eller flere patentbureauer.

Jeg har op til 10 forskellige emner jeg vil have patenteret.

Det er i kategorierne:

Elektronik

Byggemateriel

Skiltesystemer (ikke elektroniske)

Software

Med venlig hilsen

Per Bekker-Madsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til patenter, men det er altså en rigtigt dyr fornøjelse at få lavet et patent hvis det skal have virkning ude i den store verden. Du kunne evt. starte med selv at lave en nyhedsundersøgelse da det vil spare dig for en del penge. Du kan  læse mere på "opfind nu".  Patent firmaer Chas. Hude tilbyder opfindere en times gratis rådgivning, så dem kunne du evt. snakke med, alternativt kan du prøve hos Teknologisk instituts opfinder rådgivning. iøvrigt findes der på ingeniørers hjemmeside en opfinder blog   http://ing.dk/blogs/opfinderbloggen 

www.opfind.nu .

http://www.teknologisk.dk/opfinderraadgivning/771

 

Hilsen

Ravn

Fra Viuf (Vejle)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak skal du have, jo jeg kender lidt til det, har tidligere fået patenteret to ting. Men jeg kan forestille mig det ikke er blevet billigere :-) Tak for tippet om muligheden for gratis rådgivning. :-) Jeg har undersøgt med de muligheder der er her på nettet og har ikke kunnet finde matcher på mine ideer, så nu vil jeg videre med dem. Så må jeg finde en/flere investorer bagefter. Jeg er kommet i den alder hvor det er bedre at sælge til noget og få 10% i stedet for ikke at få noget ;-)

Ha en god da

Per

http://patent.ipexl.com/inventor/Bekker-Madsen_Per_1.html

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bekker-Madsen:
Jeg har undersøgt med de muligheder der er her på nettet og har ikke kunnet finde matcher på mine ideer

Nu fortæller nettet jo lagt fra alt, har du lavet en rigtigt grunding søgning i div. patent databaser?

 

Mvh

Ravn

Fra Viuf (Vejle)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det har jeg :-)

Grunden til jeg efterspørger kendskab til patentbureauer er også, at der er stor forskel på hvad de har ekspertise i, og ikke uvæsentligt også hvad de forlanger for opgaverne :-)

Tak for info :-)

Per

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft gode erfaringer med at bruge 

Kevin Prince
Registered Patent Agent
Quick Patents
32861 Calle Perfecto, Suite
A San Juan Capistrano, CA 92675
U.S.A.

(800) 399-0181
(800) 399-0181
http://www.QuickPatents.com Prisen er en brøkdel af hvad det koster i Danmark og så kan han rent  faktisk tale engelsk så du ikke glipper ting pga en dansker der tror han er perfekt til engelsk. Kevin har en virkelig god teknisk forståelse og der er ingen bare overlad det til os og så bruger vi det antal timer til 2500kr/t som vi synes
Fra Viuf (Vejle)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, netop teknisk forståelse er Alfa og Omega.

De to første patenter jeg fik lavet fik jeg gennemført med en Patent Anwalt i Tyskland. Han var formidabel, men er desværre afgået ved døden for fem år siden. :-(

Mvh

Per

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bekker-Madsen:
De to første patenter jeg fik lavet fik jeg gennemført med en Patent Anwalt i Tyskland. Han var formidabel

Kan du sige noget om prisen i Tyskland kontra Danmark ? 

 

Fra Viuf (Vejle)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha det er en svær en :-) mit umiddelbare gæt er at det er omkring 30% billigere. Men så er det også med europa patent. Den sidste jeg lavede kostede Kr. 240.000,- incl. Europa, Amerika samt 11 lande i østen.

Mvh

Per

Fra Laurbjerg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Tropa Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Der findes mange forskellige patentbureauer, som vil kunne hjælpe dig med at patentere dine ideer.

Jeg er selv indehaver af et patentbureau, Tropa ApS, og har en uddannelsesmæssig baggrund som ph.d. fra Aarhus Universitet. Efterfølgende har jeg arbejdet som patentrådgiver i et patentbureau, et advokatfirma og 5 år i patentafdeleingen hos Grundfos, hvor jeg har været tilknyttet som ekstern konsulent i min tid som selvstændig patentrådgiver. Jeg laver kvalitetsarbejde og tilbyder attraktive priser. Jeg laver bl.a. patentansøgninger for en række meget store virksomheder i Danmark.

Hvis du er interesseret, tilbyder jeg et gratis og uforpligtende møde, hvor vi kan drøfte dine muligheder.

I august (start onsdag den 14. august 2013) afholder jeg en Vækstgruppe, som sandsynligvis kunne være interessant for dig.

Der er tale om fire onsdage, hvor man får et indblik i, hvorledes man kan beskytte sine ideer i form af patenter, varemærke og design. Man lærer endvidere, hvordan man selv kan lave opslag og bruge gratis søgeredskaber.

Man får desuden tilbudt en gratis nyhedsundersøgelse som deltager i Vækstgruppen. Det er billigt at deltage (760 kr. eks. moms for fire gange inklusiv morgenmad og frokost). Tilmelding foregår til mig.

Jeg har vedhæftet et link: http://www.imidt.dk/gfx/uploads/files/13125%20V%C3%A6kstgr%20IPR(2).pdf  med en beskrivelse af Vækstgruppen.

Du er også meget velkommen til at kontakt mig, da jeg har flere kontakter, som du sandsynligvis vil kunne hjælpe dig videre. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen

Niels Uth

Patentrådgiver, cand.scient., ph.d.

T. 24 43 82 02 

nu@tropa.dk

www.tropa.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)