Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er rimelig ny til Google+, og hvad der hedder forretning online.

Jeg har forstået, at det er essentielt at benytte Google+, når man har en business, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan min tilgang skal være, når jeg markedsfører mig på Google+ og skal tiltrække kunder og pagerank-point.

Jeg har oprettet en personlig profil med billede og personlige oplysninger, og jeg har også sat author link op på min hjemmeside, der hedder www.olivereggertsen.dk. Den del har jeg forstået, dog er mit billede ikke kommet frem i Google søgeresultaterne endnu. Min første undring lyder på, hvad jeg skal gøre for at skubbe i den proces, der får mit billede ved siden af min hjemmeside i søgeresultaterne. Skal jeg lave en masse indlæg på min Google+ profil, og skal de indlæg indeholde nøgleord som smykker og sådan, eller er det ligegyldigt? Hvilke andre ting kunne jeg gøre, for at Google ligger mærke til mig og sætter mit billede på?

Min anden undring er såmænd, at jeg ikke ved om jeg skal markedsføre mit produkt og min virksomhed igennem min google+ profil eller den side, jeg har oprettet med min virksomheds navn, som er her. Hvor skal jeg fokusere på at skaffe followers og credits for, at det ville give bedst SEO værdi for min hjemmeside? Og skal jeg på min personlige profil fokusere på at lave indlæg omhandlende smykker, eller kan jeg bare skrive om alverdens?

Det lyder måske lidt forvirrende. Det synes jeg i hvert fald selv :D men håber nogen kan hjælpe!

-Oliver

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen, der kunne hjælpe på mit problem? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Dit website er fint koblet sammen med din Google+-profil. Se her: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets?q=http%3A%2F%2Folivereggertsen.dk%2F

Du skal som på andre sociale medier ikke tænke "salg" fra starten af. Det er vigtigt at du opbygger dig en solid følgerskare først. Det gør du på den hårde måde, ved at du vedvarende spytter relevant indhold ud på din virksomhedsside. Find noget der kan bringe værdi til dine følgere.

Din personlige profil bør du også pleje ved ligeledes at bringe interessant indhold, som dog kan handle om alt muligt andet end smykker også. Det er en god strategi at komme med input som kommentar i andre folks debatter, så længe det er sagligt og bringer værdi dertil.

Held og lykke med det!

mvh

Tobias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias.

Tusind tak for dit meget informative svar. Det hjalp meget!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne dog godt tænke mig at vide hvor lang tid der plejer at gå, før ens billede kommer frem i søgeresultaterne, da mit ikke er der endnu? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit billede er så småt begyndt at dukke op på dine links kan jeg se, tillykke med det ;o) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes kan jeg godt se, mange tak! :-) har også brugt mange timer de seneste dage for at være aktiv på mediet.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)