Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er nummer 100?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

JFServices:
Udvælg den der likes som nr. 63 Big Smile det er da meget fair eller hvad

Uden at lyde dum... Hvor ser jeg så hvem der er nummer 63? Skal jeg tælle dem alle i notifikationer eller?

Tror måske bare jeg dropper det. Æv.... 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage alle navnene (eventuelt kun første bogstav fra de der kun er 1 af)
Også smide dem ind i et program der trækker lod :-)!

Random.org eller sådan, det kan trække lod :) Det tager ikke mange minutter at skrive 1-3 bogstaver pr navn :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dig et like! :P

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan vel bare klikke på dine notifikationer og så se hvem der likede sidst og så ellers tælle tilbage til nr. 100:) send personen en flink privat besked og sig tillykke, bed om en adresse og så sig at du vil sende en lille ting som tak:) stort tillykke med de 100 likes, næste mål 500!!!!

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Fuglsang Møller:
du kan vel bare klikke på dine notifikationer og så se hvem der likede sidst og så ellers tælle tilbage til nr. 100:)

Problemet er, at der ikke står nogle likes efter det tidspunkt, hvor jeg skriver at vi er ved at nå 100 (skriver det kl 19.33 den 10/7)og på det tidspunkt har vi 99 likes. Og nu har jeg 101 men kan ikke se de sidste 2 på notifikationer.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan ikke bruge Notifikationer til at se hvem der synes godt om din side. Her vises kun hvem der synes godt om dine opslag.

Du kan se her under, hvor du skal trykke for at finde, hvem der synes godt om din side. Listen af mennesker står i rækkefølge alt efter, hvornår de har liked din side. Det vil sige at den øverste er den som har givet dig det nyeste like.

Mvh. Mads

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Daugaard Sørensen: TAK. Vidste ikke at de stod i "nummerorden" Så tror jeg alligevel at vi giver en lille gave. Det bliver til nummer 63.

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Det passer så ikke for der står kun 67 personer på min "synes godt om" liste... Og jeg har 101 likes. Hvor er resten?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)