Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows RT erfaringer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg har pt. 2 bærbare computere som jeg bruger dagligt. Den ene er stille til rådighed af en kunde som jeg løser nogle konsulent opgaver for - der er installeret noget speciel software, som ikke kan installeres på andre.
Den anden er min egen HP 17" slæb bare. En kraftkarl i både ydelse og vægt.

Jeg arbejder ofte ude af huset hos mine kunder, og har i en periode troligt slæbt begge pc'er med mig i rygsækken. Jeg har dog på det seneste fået øjnene op for fjernkontrol via teamviewer - og i ferien har jeg fjernbetjent begge pc'er via min iPad. Det har fungeret ok, men ikke helt godt kon til at jeg kan arbejde med det på en regulær arbejdsdag.
Nu overvejer jeg at købe en Lenovo Yoga med Windows RT som jeg kan have med i tasken, istedet for de 2 bærbare - de skal så bare blive på kontoret. Og tanken er så at jeg kan fjernstyre dem efter behov.
Størstedelen af mit arbejde foregår via Outlook, Excel, OneNote, Word og internet baserede services - så det er kun nogle få programmer jeg skal bruge i ny og næ, som er installeret på de 2 bærbare.

Er der nogen der har erfaringer med at arbejde med Teamviewer på en Windows RT maskine?
Er der nogle muligheder for fjernstyring i windows som vil kunne lade sig gøre mellem hhv Windows 7, Windows XP og Windows RT?

Er der andre muligheder som i kan anbefale mig?

Vh Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan godt benytte Teamviewer til Windows RT.
Se Teamviewers produktbeskrivelse
her.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John,

Tak for det hurtige svar - jeg havde selv fundet ud af at det teknisk kan lade sig gøre.
Jeg efterlyser nok mere nogen der har erfaringer med at bruge TeamViewer fra en Windows RT maskine.

Vh Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En lenovo Yoga bliver du hurtig træt af. Vi havde en til en RAD dag og den kunne jeg ikke med Big Smile

Det kan godt være det bare er mig og Windows 8 som ikke har det så godt.

Desuden er RT versionen ikke brugbare til noget som helst Big Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du kunne lide Windows 7, vil du også kunne komme til at lide Windows 8.
Med et par små tweaks har du en Windows 8, som har Startknap og almindelig desktop.
Min Windows 8 kører fantastisk, og Teamviewer er i brug mange gange dagligt.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback'en.
Tænker lige nu at Windows RT Måske ikke er det optimale OS til at køre Remote desktop på en lille let og lækker maskine.

Hvilken enhed vil i foreslå til formålet?

Vh Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Jeg er i præcis samme situation som dig, og slæber også rundt på 2 relativt kraftige bærbare. 

Jeg går også og overvejer Lenovos Yoga. Men kan du ikke også købe den med den "rigtige" win8? 

Jeg kigger også på Dells XPS 12. Den ser utrolig lækker ud. Den fås også både med RT og almindelig win8.  

Men ja, jeg har ikke noget svar. Jeg er stadig igang med at undersøge markedet lige som dig :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)