Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken metode virker bedst til mere salg hos dig ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som titlen siger Hvordan får du personligt solgt mere ?

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 76
Fra  SimonSimon I/S Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er SimonSimons bud:

Vi har haft held med pressemeddelelser og Amino freelancer :-)

Hvis vi eksempelvis havde en webshop, ville vi i høj grad benytte os af Adwords og Facebook Marketing herunder giveaways til populære bloggere. Disse bloggere skulle så dele vores produkter med deres følgere - og på den måde skabe noget ekstra omtale.

Venlig hilsen

Simon og Simon Smile

BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Situationen er nok forskellig afhængig af produkt og branche.

Personligt (håndværksvirksomhed samt online salg af komfortløsninger, ventilation, solceller led-belysning m.m.) har jeg prøvet alle mulige forskellige former for markedsføring.

De seneste 3 år har jeg budgeteret med 2-300.000 årligt til markedsføring og har derfor prøvet lidt af hvert Min erfaring siger at det bedste sted jeg kan ramme en stor poteniel målgruppe og se resultater heraf er uden tvivl trykte annoncer som eks. ved indrykning af iøjnefaldende kvartsides annoncer i diverse aviser, den rammer plet hver gang.

Lokalt remmer jeg den ældre målgruppe der stadig bruger telefonbogen ved istedet for at indrykke den traditionelle annonce. har jeg købt de øverste 4 cm på hver side i bogen over bykortene over samtlige oplandsbyer, det giver en stor synlighed og folk husker logoet til den dag de pludselig har behov for en i vores branche

Naturligvis en fornuftig SEO optimering m.m på hjemmesiden giver flere besøgende og større synlighed. Optimering på krak og de gule sider m.m. Radiospots har jeg kørt over en længere periode som et forsøg kørte jeg det i et område hvor vi ikke kørte andet markedsføring, det gav stort et intet. Bannerreklamer på diverse sider har heller ikke givet betydeligt afkast af sig. Et forsidebanner på degulesider.dk er den værste investering jeg nogensinde har gjort, det var penge lige ud af vinduet. TV spots kørende i diverse fitnesscentre m.m. giver synlighed men nok ikke det store afkast.

Målrettet markedsføring. blandt andet er jeg nået ud til en del sommerhusejere ved at annoncere igennem udlejningsbureauer's nyhedsbreve. Boligselvskaber er nået ved at indrykke en fangende helsidesannonce i bladet "andelsbolignyt". Husejere er nået igennem kvartsider i aviser som hus og have, den blå avis, gul og gratis, Jyllands posten m.m.

og så er der jo mund til mund løsningen som vi nu i høj grad lever godt af pga. tilfredse kunder. Det er uden tvivl den beddste markedsføring og så er den gratis. Tager dog nogle år at bygge op

 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super svar i 2 kommer med - Tak for den info.

Carsten N.:
Situationen er nok forskellig afhængig af produkt og branche.

Det giver jeg dig klart ret i, men skal lige høre om du har haft succes med markant reklame tryk 1 sted, det jeg mener er om du ikke ser mere salg ved at bruge hele budgettet 1 sted end flere små steder?

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo helt klart ser jeg en fordel i at lægge et større budget i markedsføring samme sted når vi snakker trykte annoncer. En enkelt trykt annoncer kan sagtens give respons men flere gentagne annoncer giver helt klart mere synlighed og jeg tror også det rammer kunderne bedre hvis de ser annoncen jævniligt. Samtidig er det også  oftest lettere at forhandle en attraktiv pris ved at købe flere annoncer af gangen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)