Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress vs. Squarespace. Lav din egen hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er netop stoedt paa Squarespace. Har ikke arbejdet med det foer, men det ser rigtigt spaendende ud.

Nogen der har erfaring med det og pros/cons? 

Jeg bruger normalt wordpress og er glad for det, men squarespace ser lovende ud!

- Lars

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ser rigtig spændende ud! Som side til en virksomhed uden online salg er det dog, i mine øjne, et kæmpe minus at man skal betale et abonnement for at have servicen kørende, kontra Wordpress som er gratis.

Dog virker deres 'Business' abonnement ganske interessant sat op mod Shopify som jeg benytter, idet der ikke er nogen transaktions-gebyrer og mulighed for at lave tilbuds kuponer til kun 24usd i måneden kontra Shopifys 79usd i måneden for samme service (Og endda med 1% transaktions gebyr!)


Så for mig som online virksomhed med online salg virker det ganske lovende, og som noget jeg ganske vel kunne ende med at bruge mange timer på at undersøge nærmere :) 

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig interessant, ja, men commerce delen er foreløbig kun for US og Canada

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Av ja, det kunne jeg også læse mig til. Glæder mig til at vi andre må afprøve det :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars - jeg bruger selv Squarespace til min hjemmeside og det fungerer bare super....

Squarespace er både billgt og så har de nok verdens bedst support - alle 365 dage om året.

- skriver tit til dem og får altid svar indenfor to timer

dog skal det siges at deres mobilversioner ikke er så fantastiske

se min side her - http://fj-foto.com 

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Frederik

Måske du kan hjælpe mig, hvis du bruger Squarespace? Jeg har en kunde, hvis grafiker har lavet en hjemmeside i Squarespace, og jeg har så udformet tekst. Er dog vant til Wordpress og Umbraco, så lige nu driller SEO-delen for mig på de enkelte sider. 

Når jeg følger guiden på Squarespaces egen hjemmeside, dukker min "site description" op på de forskellige sliderbilleder på undersiderne. Min site description har jeg skrevet ind under: Page --> Settings --> Basic. Se nedenstående billede. 

Jeg vil både have tekst på sliderbillederne, men samtidig skal jeg udforme en 'hemmelig' page title og meta description til hver enkelt side, som selvfølgelig ikke skal ses på selve hjemmesiden; kun i søgeresultaterne på Google. Jeg er ved at gå helt død i denne jungle, så håber da du kan hjælpe mig :) Min kunde ønsker selvfølgelig, at vi selv kan bestemme, hvad Google viser som meta beskrivelse på undersiderne. Forsiden er på plads, hvilket kunne gøres under "Basic information", men hvad med undersiderne? 

Det benyttede template hedder "Bedford". 

Hvis ikke du kan hjælpe, håber jeg en anden kan:)!! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bygget flere firmasider i SquareSpace herunder også mit eget education site: www.fundraising.how; hvor jeg har lavet en webshop via custom coding. Er ikke techie men med Squarespace dur det hele :-)

Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Foundedshop.com Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Søren Madsen: Vi har lavet vores nye webshop i Squarespace, lige nu er udfordringen så, hvad vi skal have som betalingsmodul og indløsningsaftale. 

Vi overvejer Clearhaus som indløsning? Nogen der har erfaringer med dette?

Hvilket betalingssystem vil i bruge dertil?

Nogle erfaringer og anbefalinger?

/ Christian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund P:

@ Søren Madsen: Vi har lavet vores nye webshop i Squarespace, lige nu er udfordringen så, hvad vi skal have som betalingsmodul og indløsningsaftale. 

Vi overvejer Clearhaus som indløsning? Nogen der har erfaringer med dette?

Hvilket betalingssystem vil i bruge dertil?

Nogle erfaringer og anbefalinger?

/ Christian

Hej Christian, jeg byder lige ind. 
Vi har rigtig gode erfaringer med Clearhaus, de er både effektive, forståelige samt prisvenlige. QuickPay benytter vi typisk til betalingsgetway / betalingssystem. 
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)